Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Trenger et par skulderøvelser

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

Trenger et par skulderøvelser

Hei

Jeg har vært skadet i venstrearmen i snart tre uker. Er ikke helt sikker på hva som er skadet, men det gjør f.eks vondt når jeg skal ta militærpress (på tur ned etter et løft).

Jeg skal trene skuldrene hjemme i dag. Jeg kjører 5 sett med lette sideflies og 5 sett med den øvelsen hvor du løfter opp annenhver arm slik at den blir strak ut fra kroppen (fra loddrett til vannrett). Ikke sikker på hva navnet på denne øvelsen er.

Men skulle gjøre hatt et par øvelser til. Helst øvelser som trener skulderen, men som ikke gjør at jeg må løfte armene like høyt som i skulderpress/militærpress.

Har har to manualer + en curlstang til rådighet.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Kan denne fungere? Upright rowing (stående stang roing): http://www.exrx.net/WeightExercises/...prightRow.html Alternativt utført med hantler siden dette gir større bevegelsesfrihet i ledd - om det er dette som er problemet med venstre armen din.

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
    Hei

Jeg har vært skadet i venstrearmen i snart tre uker. Er ikke helt sikker på hva som er skadet, men det gjør f.eks vondt når jeg skal ta militærpress (på tur ned etter et løft).

Jeg skal trene skuldrene hjemme i dag. Jeg kjører 5 sett med lette sideflies og 5 sett med den øvelsen hvor du løfter opp annenhver arm slik at den blir strak ut fra kroppen (fra loddrett til vannrett). Ikke sikker på hva navnet på denne øvelsen er.

Men skulle gjøre hatt et par øvelser til. Helst øvelser som trener skulderen, men som ikke gjør at jeg må løfte armene like høyt som i skulderpress/militærpress.

Har har to manualer + en curlstang til rådighet.
    Skulderblads opptrekk og opptrekk?? Skulderblads opptrekk er ypperlig om du er skadet
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Udefinert Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
    Jeg har vært skadet i venstrearmen i snart tre uker. Er ikke helt sikker på hva som er skadet
    Ta deg fri i en uke, evt. hør med doktoren.

EDIT: Leeeeeeeeegen da
    184 cm
    91 kg
    20 år

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Dokoren faktisk. Jeg har ikke vært til doktoren frivillig siden jeg ble gammel nok til å bestemme selv. Drar til legen hvis det er nødvendig. Er ikke hypokonder.

Takk til altitude og freshh. Det ble "stående stang roing"

Funka bra.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.