Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: trenger hjelp....

Superior newbie AF pojken sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26

trenger hjelp....

Jeg har trent bryst med hantler en stund!!! Men kjenner det nesten aldri i brystet verken på skrå benk eller flat benk, kjenner ikkje noke i brystet før pec decen.... Trener jeg med for tunge vekter kanskje!!! har opplevd å fått pump i overarm pga skrå benk og flat og detta kan da umulig vere positivt.?? ops:
    Quote Tivoli-Kroppen:
    Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.

XxL
    XxL er ikke aktiv
    Medlem
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    Les http://www.idrettsforumet.no/viewtopic.php?p=21710&highlight=#21710
    A good friend will bail you out of jail
    A best friend will be sitting next to you saying "that was fuc*ing awesome!!!"

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    sa meg no shit!!
    Quote Tivoli-Kroppen:
    Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.

XxL
    XxL er ikke aktiv
    Medlem
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    Prøv å kjør en annen øvelse på brystet først, f.eks flyes, for å slite ut brystet. Brystemuskelaturen din er sannsynligvis sterkere enn triceps, så hvis du da sliter brystet ut litt først vil det kanskje jevnes litt mere ut.
    A good friend will bail you out of jail
    A best friend will be sitting next to you saying "that was fuc*ing awesome!!!"

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    prøv å sprike enda litt mer med armene.
    You are hotter than 92% of men on this site!

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    eller med beina!

hehe fnis fnis

prøv å bytt ut vanlig benk med dips eller noe annet, også går du tilbake på benk så vil du sikkert kjenne det!
    RockyRock

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Løft beina opp fra gulvet, og ligg med de i været. Slik at du bare må løfte md overkroppen.

Dette er og noe som kommer over td. Når du lærer deg å rekruttere mest mulig muskelfibre under trening. Jeg er nå kommet til det stadiet at etter 2 sett med benkpress så har jeg så pump i brystet at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det er så gale av og til at jeg ikke får til å ta flyes fordi pga pumpen så kjennes det ut som jeg skal rive hele greiene i stykker.

Medlem
    Ble medlem
    01-2003
    At du får pump i armene tyder på at du ikke holder albuene høyt nok.
    Prøv å løfte dem nesten opp til skulderhøyde og press samtidig skulderbladene sammen under hele øvelsen. Ikke rett ut albuene helt på toppen men fokuser heller på å skvise brystmusklene et sekund eller to.

Å løfte beina fra bakken er et bra triks for å lære seg å isolere brystmusklene bedre, men vær forsiktig med å gjøre dette når du kjører tung. Får du en liten ubalanse da, er det lett å skade seg...

Bronse Member Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av XxL
    Prøv å kjør en annen øvelse på brystet først, f.eks flyes, for å slite ut brystet. Brystemuskelaturen din er sannsynligvis sterkere enn triceps, så hvis du da sliter brystet ut litt først vil det kanskje jevnes litt mere ut.
    Dette er og anbefale. Hadde samme problemet for en tid tilbake. Kjørte da flyes i begynnelsen av økta, det gjorde utslaget!!

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36

pump i armene

Prøv å kjøre mer kontrollert, rolige sakte løft med full kontroll. Når det gjelder "pump" i overarmen så er jo det helt naturlig fordi man bruker triceps mye i både benk og skråbenk. Pleier du å "slippe" hantlene ned til brystet uten å holde igjen ? Mange som gjør det og da får du ingen resultat og i tillegg dårlig balanse.

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26

Re: pump i armene

Sitat Opprinnelig skrevet av ts
    Prøv å kjøre mer kontrollert, rolige sakte løft med full kontroll. Når det gjelder "pump" i overarmen så er jo det helt naturlig fordi man bruker triceps mye i både benk og skråbenk. Pleier du å "slippe" hantlene ned til brystet uten å holde igjen ? Mange som gjør det og da får du ingen resultat og i tillegg dårlig balanse.
    jeg slipper ikkje hantlene ned til brystet nei men jeg trotr kanskje manualene er for store....
    Quote Tivoli-Kroppen:

Pump-A-Holic Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    bruk tid på nedsenkingen... da burde du kjenne det, ja...
    push harder - lift more

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.