Hvordan bli tøffere psykisk på fotballbanen? Styrken min har begynt å komme seg, men den psykiske delen er ikke på plass ennå...
Noen av mine kjære brukere som kan hjelpe meg?![]()
Hvordan bli tøffere psykisk på fotballbanen? Styrken min har begynt å komme seg, men den psykiske delen er ikke på plass ennå...
Noen av mine kjære brukere som kan hjelpe meg?![]()
Hva tenker du på da? Frykt for å gå inn i taklinger o.l?
EDIT: Kan sjekke ut en compilation som heter Hope på youtubedeilig for oss som er liverpool-supportere iallefall! Men anbefaler å sjekke rundt på youtube etter klipp
Der finenr du iallefall motivasjon!
Har blitt faen så positiv at det er kvalmt

Få deg noen år til på baken
Når du er gammel nok kan du se Fight Club.
Kozekoz.
Noen år til så er det meste for seint på fotballfronten, sånn er det dessverre. Da har enten blitt skyvd så langt vekk at man ikke vil/orker veien tilbake eller at man bare da har gått glipp av mye treningserfaring og kamperfaring
Hope tribute
Takk for dere ga meg så SINSYK god motivasjon! tusen tusen tusen takk! :8
Vel alt jeg kan si nå er å søke på youtube og bare kos deg med mange utrolig bra lagde filmer (samt noen dårlige)![]()
Trenger man å være tøff for å sparke en ball? Jeg foreslår at du begynner på thaiboxing og blir så herdet at du finner en slags machokistisk ro i å stupe inn i beina til folk med hodet først på banen. Jeg kjenner en muay thaier som stusser skjegget sitt mot spilene på motorsykkelen sin i 3. gir!
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Ja der har vi grunnen til å starte med muay thai! Du blir dum som et brød