Hei, jeg er ny her på forumet. Skal begynne å trene styrke og kondisjon, og trenger derfor tips og forslag til øvelser/treningsprogram, som kan utføres med det utstyret jeg har.
Litt om meg selv:
Alder: 13 (blir 14)
Høyde: 171 cm
Vekt: 58 kg
Har spilt fotball i noen år, men har sluttet nå. Går på badminton med noen kamerater akkurat nå(egentlig mest for å ha det gøy, og ikke sitte for mye inne).
Hvorfor jeg vil trene:
Få en sunnere livsstil
Blir mer attraktiv
Bli mer opplagt i hverdagen
Bli større
Bli sterkere
Få bedre kondis
Og rett og slett for å gjøre hverdagen enklere
Hva vil jeg trene:
Jeg vil trene alt det man pleier å trene (dvs. at jeg ikke akkurat bryr meg så mye om å trene ansiktet, tærne, ja, dere skjønner nok hva jeg mener :P)
Mitt utstyr:
Justerbare manualer
Fotballmål i nærheten (som jeg kan utføre f. eks chins på)
Tau
Kroppen min
Så, planen er å drive på med styrketrening, og ha 3 økter med fullkropp (ca. 1 time) hver uke. Trenger hjelp til forslag til øvelser som kan utføres med det utstyret jeg har (hvis noen gidder å sette opp et helt treningsprogram, så er det kjempeflott). Jeg vet at jeg er litt ung, men jeg skal ikke ta treningen 100% seriøst før jeg er fylt 16, og har begynt på et treningsstudio. Når det kommer til kondisjonsdelen, så har vi ganske fine plasser å jogge på her hvor jeg bor. Så det går nok greit.
Så, jeg håper noen tar seg tid til å hjelpe meg. Jeg er takknemlig for alle svar![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat