Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Trenger hjelp i en travel hverdag

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24

Trenger hjelp i en travel hverdag

Min uke ser slik ut:
    Mandag: Krav Maga, 1,5 time
    Tirsdag: Orientering 1-1,5 time, fotball 1-1,5 time
    Onsdag: Friidrett 1-1,5 time, fotball 1-1,5 time, krav maga 1,5 time
    Torsdag: Friidrett 1-1,5 time, orientering 1-1,5 time, krav maga 1,5 time
    Fredag: Fritt
    Lørdag: Fritt
    Søndag: Fritt

Fotball, orientering og friidrett er i skolesammenheng, er ferdig med alt slikt til klokken er kvart over 3.

Spørsmålet: Hvor ville dere puttet inn styrketreningen, og hvordan ville dere satt opp programmet?
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Personlig ville jeg trent en 2-splitt med styrketrening på mandag og fredag og evt ei økt lørdag eller søndag hvis du har overskudd/gidder Da får du kjørt igjennom kroppen minst en gang per uke. Heller ingen krise hvis du skulle misse en styrkeøkt siden du kjører igjennom kroppen 1,5 gang per uke.

Hadde kjørt: Bryst, skuldre, tric og rygg på dag 1. Bein og Biceps dag 2 med fokus på baseøvelser. Bare pass på og få inn minst en dag hvile i uka. Fort gjort å bli overtrent med all den treningen der.

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Godt forslag, selv om en hel økt kun på bein og biceps blir for mye, i og med at kneet tok kvelden på hekkløpet tidligere idag. Men kan evt flytte skuldertreninga over på den dagen, siden det blir hardt å trene skuldre samme dag som krav maga..
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    JAU JAU KUKHAU! Men hvis du ikke trener bein ville jeg heller flyttet rygg'en over sammen med biceps til kneet blir fiksa.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.