Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: trenger litt hjelp med prog:)

Kliss nytt medlem smiley87 sin avatar
    Ble medlem
    07-2004

trenger litt hjelp med prog:)

har ike trent på 3 måneder nå, og jeg begynner å bli lei av å sitte hjemme å se i veggen. har ikke trent på grunnn av at jeg har vært syk. så nå skal jeg begynne å trene igjenn, men jeg trenger litt hjelp med å lage ett prog.

var hos legen for en stund siden og fikk vite at jeg hadde fått kronisk betennelse i begge føtterne. etter en tablett-kur og 4 kortison-sprøyter så ble jeg rådet til å dra til spesialist. så det bli ikke noe trening av føtterne.

så derfor trenger jeg et prog til overkroppen, men jeg lurer på om jeg skal fordele det opp i 3-dagers eller 2-dagers. så jeg trenger hjelp til å finne ut hva som er best og hvordan jeg skal sette det opp.

Medlem er1k sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    27

hm..

Har selv vært plaget med føttene.. Vil ikke akkurat si at det er noe særlig og bare trene overkroppen. Jeg prøvde det, men fikk ikke ordentlig uttelling. Kanskje fordi føttene er viktig å trene for og få bedre overall fremgang.

Jeg roet ned styrketreningen min, oppsøkte en spesialist. Volvatklinikken er suverene. De fant ut hva som var gærnt med føttene mine og ble sendt til behandling. Etter dette har jeg kunne trene føttene på lik linje med resten av kroppen. Og jeg synes at fremgangen kom mye fortere etter at jeg begynte med bentrening.

P.S var deilig å ta knebøy da!
    It's never too late to become what you might have been

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Kan sett opp HST-prog t dæ æ, Bjørnar. Årne sæ
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Lignende tråder

1. Slankemetoden PLUSS