Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Trenger litt treningstips for fettforbrenning

Kliss nytt medlem Bobla78 sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    34

Smile Trenger litt treningstips for fettforbrenning

Hei!

Jeg er ny her, litt om meg: http://www.fitnessprat.no/showthread...823#post463823

Jeg vet godt hva jeg skal spise for å gå ned i vekt, men jeg trenger litt tips til den ALLER beste fettforbrenningstreningen.....

Jeg har trent en del tidligere, men mest for å få litt muskler....

Nå skal jeg ned i vekt igjen FØR jeg begynner å tenke på å få musklene OPP....

Noen tips??

Ps! Mest fett på rumpe og lår..... :-( Og jeg har i tillegg SVÆRE, ufyselige legger.....

Jeg skal ta av ca.15-20 kilo nå etter svangerskapet, så jeg har litt av en jobb forann meg......

Dette er meg FØR jeg ble gravid. Hadde endelig klart å gå ned 25 kilo og var kjempefornøyd......

Dette er meg nå: Har litt jobb forann meg, kan du si..........

Silver Member Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Jeg har også svære legger... Hvis du tror du kan trene bort de så må jeg nok skuffe deg... De blir riktig nok "litt" mindre men er de genetisk store er det kjørt..
    Forøvrig skal du være stolt av leggene dine for legger er nesten komplett umulig å bygge så mange sliter faktisk med det motsatte problemet.. Det er genetisk

Kliss nytt medlem Bobla78 sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    34
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Jeg har også svære legger... Hvis du tror du kan trene bort de så må jeg nok skuffe deg... De blir riktig nok "litt" mindre men er de genetisk store er det kjørt..
    Forøvrig skal du være stolt av leggene dine for legger er nesten komplett umulig å bygge så mange sliter faktisk med det motsatte problemet.. Det er genetisk

Hvis jeg klarer å bygge resten av kroppen litt større (muskler da, ikke det fettet jeg har nå....) så vil vel kanskje leggene se litt bedre ut i sammenheng også.... Nå ser de BARE feite ut...... Men de har vært sånn siden jeg var tenåring uavhengig av om jeg har veid 60 eller 80 kilo....

Jeg må le litt noen ganger, for gubben min trener en del og vil bli stor (han har vært det en gang før, men kom ut av det) Han får lett muskler i armer og overkropp, men sliter med å bygge beina. Han har tynne legger, og ved siden av mine ser de ut som pinner...... Han skulle gjerne bytta med meg sier han....

Silver Member Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Jeg trener ALDRI legger.. Hvis jeg gjør det så er det kun med med veldig lave vekter og opptil 50 repitisjoner.
    Men som sagt vil de bli minder når du går ned i vekt.. OG hvis du bygger store flotte lår så vil de se litt mer proposjonert ut..
    syns forøvrig ikke de så så ille ut på bildet fra stranda

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.