Hei hei!
Jeg trenger da litt hjelp av dere til å komme fram til noe fornuftig!

Jeg har desverre bare tilgang til studio en gang i uka for tiden og blir nødt til å forandre på treningsprogrammet mitt, hadde satt pris på noen gode innsyn.

Jeg trener 3 ganger i uka og programmet jeg brukte og var fornøyd med ser slik ut:

Man: 3x5-6 tunge knebøy, 3x6-8 Benkpress, 3x8 Dorian rows, 2x8 Ezcurl, 2x8 Pushdown
Ons: 3x5-6 tunge markløft, 3x5-8 Militærpress, 3x8 Dorian Rows
Fre: 3x5-6 tunge knebøy, 3x6-8 Benkpress, 3x8 Dorian rows, 2x8 Ezcurl, 2x8 Pushdown

Som nevnt ovenfor.. jeg har kun tilgang til treningsstudio en gang i uka, som er på mandag, og derfor så blir jeg nødt til å trene hjemme på onsdag og fredag, og det eneste jeg har tilgang til på de dagene er ei Olympiastang +140kg vekter.. som slettes ikke er nok til at jeg får kjørt meg tilstrekkelig på de tyngste øvelsene.

Jeg hadde i dag min første dag på studio, med mitt nye program.. Jeg bestemte meg for å ta de tyngste øvelsene på mandag som da gjør at mandag blir seende slik ut: 5x5-6 knebøy, 4x6 Benkpress, 3x5 markløft, 2x6 Ezcurl, 2x6 Pushdown. Og da står onsdag og fredag igjen, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komponere resten av treningsprogrammet..

Kanskje noe ala dette?:

Ons: 3x12+ Hacksquats, 3x5-6 Militærpress, 3x8 Dorian Rows
Fre: 3x12+ Hacksquats, 3x15-20+ pushups med 40kg på ryggen, 3x8 Dorian Rows, 2xStangcurl, 2xtricepspress bak nakke.

Så.. hva mener dere.. noen forslag?