Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Trenger noen gode råd.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24

Trenger noen gode råd.

Jeg har trent siden juletider nå, det eneste som ikke vill bort er det ekstra mageflesket Jeg lurte derfor på om noen her har noen gode mageøvelser som gjør at det blir muskler der, vill ikke bli tynnere men få mere muskler. Hva bør jeg spise etter jeg har trent? Har ikke noe slik proteinshake, vet faktisk ikke hvor jeg kjøper det en gang. Er evig takknemmelig for alle svar.

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Mageflesket må nok deffes bort.

Hvilke mageøvelser tar du nå?

Proteinshake kan hjelpe hvis du vil ha mer protein-inntak hver dag enn du klarer å få fra vanlig mat. Kan kjøpes på helsekosten (dyrt) eller på nettbutikker (litt billigere). Jeg anbefaler http://www.norkost.no eller http://www.ej-shop.no
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

---------not---------------- SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Det tilskuddet du skulle trenge finner du her:
    www.norkost.no

EDIT: Tjeh var raskere der ja...
    SCP

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av tjeh
    Mageflesket må nok deffes bort.

Hvilke mageøvelser tar du nå?

Proteinshake kan hjelpe hvis du vil ha mer protein-inntak hver dag enn du klarer å få fra vanlig mat. Kan kjøpes på helsekosten (dyrt) eller på nettbutikker (litt billigere). Jeg anbefaler http://www.norkost.no eller http://www.ej-shop.no
    Jeg tar sit-ups med vekt på brystkassa. Jeg tar den helt opp, tar den halveis nede slik at ryggen er 45 grader og opp på skrå, ned til 45 grader, rett opp, ned til 45 grader og opp til skrå på andre side. Teller 12 ganger på vær side siden jeg tar magemuskler som vanlig muskelgruppe. (ser ikke noe vits med slikt 300 ganger) Jeg koker meg som regel 2 bløøtkokte egg, to grove skiver med trønderfår og 2-3 glass med lett-melk etter trening.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sixpacken blir til på kjøkkenet etter min mening. De fleste vil ha store nok magemuskler som ser bra ut bare fettprosenten er lav nok. Men det er selvfølgelig en fordel å trene magen også

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jeg pleier å trene på en egen maskin (som jeg ikke husker navnet på) for å få trøkk i magen. Man drar en stang som roteres rundt skulderleddaksen fra bak hodet, rundt og ned mot magen. Tar mage og lats.

Prøvde også med manual her om dagen følgende, grunnet sommertider på gym looser :

- Ligg på gulvet med bena helt utstrekt
    - Holde en manual med begge hender bak hodet av passende vekt
    - Ha armene helt rette, og føre disse frem til over brystet
    - Samtidig fører du bena oppover, altså mot manualen du skyver nedover/rettning bena
    - Før manual tilbake og bena ned.
    - Repeat as needed.

Fungerer vel enda bedre på benk, men det hadde ikke jeg...

Litt sånn som på de vedlagte bildene, men med manual. seff ikke fult så langt frem med henda som han kølla her når det brukes manual.

Jeg er støl nå, selv om jeg er vant med å trene mage. Og det har ikke engang gått 18 timer siden jeg gjorde det

In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Takker og bukker Meatlump. Setter stor pris på dette her.

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Fint at du gjør det, men funker det for deg?
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Meatlump: Har lest mange måter for og få bort det...ekstra som later seg på magen, og alt virker fornuftig. Skal på trening igjen i morgen og fortsette med de øvelsene du viste meg og kansje kjøre noe kardio.

Lignende tråder

1. Doggcrapps treningsprinsipper oversatt til norsk
    By ambiguous in forum Trening
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 15-02-05, 09:49
  2. Noen gode ideer for meg??
    By jari in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 26
    Nyeste innlegg: 15-02-04, 11:37
  3. Problemer med Biceps, noen gode råd?
    By not2big in forum Trening
    Svar: 24