Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Trenger ny 2 split.

Standard
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22

Trenger ny 2 split.

Hei, har brukt en 2 split nå en stund, men føler den hemmer meg enkelte plasser.

Den jeg trener nå ser som følger ut(ingen bein pga opersjon)

Dag 1: Bryst, skuldre, triceps
    benk, skråbenk,flyes
    skulderpress,sidehev
    smalbenk, dips, pushdowns

dag 2: rygg, biceps, mage
    (mark), nå rull opp rygg etter operasjon, sittende roing, chins
    bicepscurl med stang, manualer.

Hovedproblemet mitt er at på dag 1 blir jeg så sliten etter bryst at jeg føler at skulder treningen blir hemmet av å være på samme dag som bryst.

Forslag til andre typer split eller andre ting jeg kan skifte?
    Trener 3 dager i uka

Standard
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Anyone?

......................... ole_bole sin avatar
    Ble medlem
    10-2007
    Kanskje roe litt ned på bryst treningen?

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Ta deg en titt på t-nation. Massevis av programmer som mest sannsynlig vil gi deg bedre fremgang enn det du har på nåværende tidspunkt.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av jaktr Vis post
    Hei, har brukt en 2 split nå en stund, men føler den hemmer meg enkelte plasser.

Den jeg trener nå ser som følger ut(ingen bein pga opersjon)

Dag 1: Bryst, skuldre, triceps
    benk, skråbenk,flyes
    skulderpress,sidehev
    smalbenk, dips, pushdowns

dag 2: rygg, biceps, mage
    (mark), nå rull opp rygg etter operasjon, sittende roing, chins
    bicepscurl med stang, manualer.

Hovedproblemet mitt er at på dag 1 blir jeg så sliten etter bryst at jeg føler at skulder treningen blir hemmet av å være på samme dag som bryst.

Forslag til andre typer split eller andre ting jeg kan skifte?
    Trener 3 dager i uka
    Kjørte samme som deg selv en periode i høst, fungerte veldig bra. Øvelser står i treningsdagboken min. Kjører bare 2splitt nå også, dette pga tid til nok kondis trening.Men øker sakte men sikkert på styrken.

Hva trener du på dag 3? Du kan jo legge inn skuldre etter evt kardio treningen hvis det er dette du trenerpå dag3?
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Standard
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    Kjørte samme som deg selv en periode i høst, fungerte veldig bra. Øvelser står i treningsdagboken min. Kjører bare 2splitt nå også, dette pga tid til nok kondis trening.Men øker sakte men sikkert på styrken.

Hva trener du på dag 3? Du kan jo legge inn skuldre etter evt kardio treningen hvis det er dette du trenerpå dag3?

Trener ikke bein eller kardio for tiden pga har nylig operert i leggen. Har for tiden kun 2 forskjellige dager. Annenhver uke får jeg to bryst økter osv. Er det ikke litt lite med en bryst og triceps økt i uka? Skulle ha fått avskilt bryst, skuldre og triceps, hva ville vert mest gunstig å endre på?

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av jaktr Vis post
    Trener ikke bein eller kardio for tiden pga har nylig operert i leggen. Har for tiden kun 2 forskjellige dager. Annenhver uke får jeg to bryst økter osv. Er det ikke litt lite med en bryst og triceps økt i uka? Skulle ha fått avskilt bryst, skuldre og triceps, hva ville vert mest gunstig å endre på?
    Av egen erfaring syntes jeg en bryst økt er nok, men så prøver ikke jeg å bygge kropp, bare bli sterkere og utholdende. men kroppen er rimelig ålreit den også med henhold til utseende. Prøvd helkroppsprogram forresten, kanskje det kan være en idé for deg?
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Standard
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    Av egen erfaring syntes jeg en bryst økt er nok, men så prøver ikke jeg å bygge kropp, bare bli sterkere og utholdende. men kroppen er rimelig ålreit den også med henhold til utseende. Prøvd helkroppsprogram forresten, kanskje det kan være en idé for deg?
    Har prøvd, men da hadde kroppen problemer med å recovre seg raskt nok til å få ultimat økt neste gang. Men økten idag og mandag gikk mye bedre enn før, kanskje grunnet at jeg har skjerpet kostholdet noe + skiftet ut manualer liggende, med benk.
    Ser lyst på framtida nå takk for forslag

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.