Hei alle.
Jeg er ny her så starter med å utlevere litt av bakgrunnen min. Mulig en litt tragisk historie om desperasjon, men regner med jeg ikke er alene...
For 10 år siden var jeg en aktiv og lovende kickboxer, med 4 treningsdager i uken. Hadde masse aktivitet ved siden av og. Så fikk jeg "hoppekne" (jumpers knee), og ble tvunget til å slutte med det meste. Gikk t.o.m mer skole for å bytte jobb.
På de 10 årene(er nå 31) gikk jeg fra trenet på 85kg til fet på 105,5. Jeg er 1.81cm.
Har fått 2 barn og den minste er 2,5 år og meget aktiv. Så aktiv at jeg slet med å leke og springe i mer enn 15min.
Ikke følte jeg meg bra, og gikk påkledd hele hele sommeren. Ikke engang for kona likte jeg å vise meg frem.
Så man kan konkludere at selvbilde mitt var extremt dårlig. Eneste som holdt meg oppe var sucess innen business. Kjøpte Porche mm....
Så til nå: i august i år startet jeg å jogge pent med hunden. Vekten var 105,5kg. Jeg gikk så over til styrke trening og innredet en leilighet jeg har i huset med vekter og apperater. Vekten forsvant gradvis og jeg trente plutselig 5 dager i uken.
Vekten er nå nede i 93 kg. Dagen består av følgende:
Frokost: eggprotein og kreatin. Noen tabl som grønnsakstabl og anabolic cuts.
kl 11. sykler jeg på trimsykkel i 1 time og trener så styrke i 45 min.
Så er det mer protein og kreatin. og middag kl 16 ca. Jeg spiser ingenting mat før middag. Men har masse energi frunnet noen koffeintabl jeg fikk tak i på nettet.
Spiser brød med barna på kvelden. Jeg sliter med at jeg er sugen senere igjen. Drikker da en øl eller 2 og snacks. Prøver å holde meg til nøtter.
Merker det begynner å bli hardere så nå har jeg satt enanthate250 (1ml pr 4dag) og decanoate250 (1ml pr 7 dag.) Første dag i går så har ingen erfaringer bortsett fra sårt sete....og litt nummhet i hele kroppen
Regner med det meste jeg gjør er feil, men hva gjør man ikke i desperasjon. Målet mitt er 88-90 kg, ikke noe særlig fett og en sterk kropp.
Kan noen gi enkle råd? Jeg er ikke stand til å opprettholde en perfekt diett eller livsstil. Har planer om å fullføre bare denne kuren før jeg skal gå til 3 treninger pr uke og mosjon med barn.
Jeg føler meg fantastisk btw, 12kg ned og muskler på vei.
Jeg vet ikke hvordan forumet er moralst sett, men trenger råd fra kynnige folk eller noen med samme erfaring. (helst ikke kritikk av dømmende årsaker..)

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat