Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: trenger råd

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2008
    Alder
    35

trenger råd

Hei alle.
    Jeg er ny her så starter med å utlevere litt av bakgrunnen min. Mulig en litt tragisk historie om desperasjon, men regner med jeg ikke er alene...

For 10 år siden var jeg en aktiv og lovende kickboxer, med 4 treningsdager i uken. Hadde masse aktivitet ved siden av og. Så fikk jeg "hoppekne" (jumpers knee), og ble tvunget til å slutte med det meste. Gikk t.o.m mer skole for å bytte jobb.

På de 10 årene(er nå 31) gikk jeg fra trenet på 85kg til fet på 105,5. Jeg er 1.81cm.
    Har fått 2 barn og den minste er 2,5 år og meget aktiv. Så aktiv at jeg slet med å leke og springe i mer enn 15min.
    Ikke følte jeg meg bra, og gikk påkledd hele hele sommeren. Ikke engang for kona likte jeg å vise meg frem.

Så man kan konkludere at selvbilde mitt var extremt dårlig. Eneste som holdt meg oppe var sucess innen business. Kjøpte Porche mm....

Så til nå: i august i år startet jeg å jogge pent med hunden. Vekten var 105,5kg. Jeg gikk så over til styrke trening og innredet en leilighet jeg har i huset med vekter og apperater. Vekten forsvant gradvis og jeg trente plutselig 5 dager i uken.

Vekten er nå nede i 93 kg. Dagen består av følgende:
    Frokost: eggprotein og kreatin. Noen tabl som grønnsakstabl og anabolic cuts.

kl 11. sykler jeg på trimsykkel i 1 time og trener så styrke i 45 min.

Så er det mer protein og kreatin. og middag kl 16 ca. Jeg spiser ingenting mat før middag. Men har masse energi frunnet noen koffeintabl jeg fikk tak i på nettet.

Spiser brød med barna på kvelden. Jeg sliter med at jeg er sugen senere igjen. Drikker da en øl eller 2 og snacks. Prøver å holde meg til nøtter.

Merker det begynner å bli hardere så nå har jeg satt enanthate250 (1ml pr 4dag) og decanoate250 (1ml pr 7 dag.) Første dag i går så har ingen erfaringer bortsett fra sårt sete....og litt nummhet i hele kroppen

Regner med det meste jeg gjør er feil, men hva gjør man ikke i desperasjon. Målet mitt er 88-90 kg, ikke noe særlig fett og en sterk kropp.

Kan noen gi enkle råd? Jeg er ikke stand til å opprettholde en perfekt diett eller livsstil. Har planer om å fullføre bare denne kuren før jeg skal gå til 3 treninger pr uke og mosjon med barn.
    Jeg føler meg fantastisk btw, 12kg ned og muskler på vei.

Jeg vet ikke hvordan forumet er moralst sett, men trenger råd fra kynnige folk eller noen med samme erfaring. (helst ikke kritikk av dømmende årsaker..)

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Skumma igjennom her..

Ser jo ut som du er på riktig vei kostholdsmessig og treningsmessig.. Gjelder og få rutine inn i dette og legge om hele livsstilen om det er det du vil. Slik at ønske om trening og sunt kosthold er tilstede.

Av efaring så er det vennskelig og holde ett plettfritt kosthold, så om ønsket om lav fettprosent er sterk ville jeg lagt inn noe kardio til lure tider av døgnet, prøv før frokost eller direkte etter styrketrening før du hiver i deg shaker osv. 30-45min varighet, jo oftere jo bedre..

Få struktur og sett deg noen delmål med styrketreninga di, har du ett greit program du føler fungerer for deg?

Når det kommer til oljer du putter i kroppen så er det din sak, du er en voksen man og gjør ikke noe ulovlig så om det er noe du har vurdert og bestemt deg for så er det helt greit i mine øyne.. Bruk litt tid på nettet og les deg opp om hva du driver med om du ikke allerede har gjort det så blir nok dette bra skal du se..

aner ikke om det var noe til hjelp men denne forelesninga er gørrkjedelig så hadde ikke noe bedre og gjøre
    Sist endret av adda; 16-10-08 kl 12:49 Begrunnelse: sriveleif
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Opprett en loggbok på forumet!
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2008
    Alder
    35

ty for svar

Takk for råd. Når du mener cardio? Litt ny på uttrykk, men trodde det var f.eks sykling eller annet med høy puls.
    Jeg sykler 1 time man-fre FØR styrke.

Ellers er jeg fornøyd. Siden jeg sykler mye trener jeg ikke beina enda. Så jeg kjører nå bryst/triceps rygg/biceps og skuldre/mage på tur.

Jeg starter jo trening ca 11. hver dag, men jeg lurer på om det er riktig å spise f.eks 1skive grovt brød med 3 "lett stekte" egg ca en time før trening. Vil det ha noen hensikt?

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jeg ville ha kjørt kardioen etter eller adskilt fra styrketreningen. Sett opp en kostholdsplan over hvordan du vanligvis spiser, regn ut næringsinnholdet og post det her.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    med kardio mener vi kardiovaskulær trening (skrevet riktig?), altså, hurtig gange, jogge, intervaller, sykling, svømming.. hadde jeg vært deg ville jeg lagt den timen med sykling til etter styrkeøkta, da vil du svi av mere fett (simpelt forklart, ja veit).

selvom du sykler så syns jeg du burde legge inn en beindag også i treninga di. kjør litt eksplosiv knebøy og litt på hamstrings (bakside får) og legger.

ja om du trener klokka 11 så er det bare og spise den skiva når du sa.. mat må jo kroppen ha uansett...
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2008
    Alder
    35
    Skal starte å legge ut alt her. må bare hente endel uttrykk fra nettet...
    Dritkult at noen bryr seg :-) , får enda mer piff.

Sliter med å holde sykling avskilt fra trening, men skal fra nå legge den etter styrke.

Ang trening av bein, så har jeg gode bein etter kickboxing tiden. Så nå er jeg redd for at trening direkte på beina iogmed at jeg tar litt muskeloljer at de skal vokse for mye i forhold til overkroppen.

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Du gjør ting litt feil vil jeg si om du skal kvitte deg med fett. Hva aas angår, så er ikke det så mye rom for diskusjon av det her. Av ulike grunner ville jeg ikke anbefalt opplegget du kjører. Jeg beveger meg i grenseland nå.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2008
    Alder
    35
    Kan du sende meg direktemelding med råd.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.