Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: trenger råd til større muskler!!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2011
    Alder
    31

trenger råd til større muskler!!

Jeg er så super usikker på hva jeg skal gjøre.. Jeg har et veldig godt og variert kosthold samt at jeg tar vitaminer. Inntaket av mat er stort, veldig stort i forhold til at jeg er 170 høy og veier 55 kg. Jeg spiser like mye som typen som er 204 høy og veier 120 kg. Jeg har en forbrenning som jobber som et atomkraftverk bra det da siden jeg da kan spise hva jeg vill. Problemet er at jeg går jo ikke opp i vekt og ser at musklene kunne trenger mer krutt for å bli større. Jeg fokuserer på at kostholdet mitt skal inneholde mye proteiner samt alt annet som er sunt, men mye proteiner. Ser ikke ut som at det hjelper stort. Musklene er stramme og fine så har en stram kropp, men skulle så gjerne hatt dem mer markert! Og større da.. Hva bør jeg gjøre? Noen som har tips?

Streetfighter Malibu sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Hvilke øvelser trener du?
    Hvordan spiser du?
    Hvor ofte trener du?

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    hEHE, ordlyden lukter fakeprofil, men det er det sikkert ikke.

- Hva spiser du typisk, i detalj, på alle måltider?
    - Hvordan ser treningen din ut?

Det er gjerne sånn at folk som påstår at de har super forbrenning ikke egentlig har særlig mye høyere forbrenning (men de kan ha fordeler når det gjelder partisjonering) men at de faktisk ikke spiser så mye som de tror.

Jeg har en kompis som påstår at han spiser SYKT mye.

For eksempel kan han si at han spiste en kebab på ettermiddagen, og en hel grandiosa til kvelds. Det som ikke kom frem er at det er de eneste måltidene han har spist den dagen...

We need facts, we need numbers - Det er usannsynlig at du avviker voldsomt fra alle andre mennesker
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem