Jeg er så super usikker på hva jeg skal gjøre.. Jeg har et veldig godt og variert kosthold samt at jeg tar vitaminer. Inntaket av mat er stort, veldig stort i forhold til at jeg er 170 høy og veier 55 kg. Jeg spiser like mye som typen som er 204 høy og veier 120 kg. Jeg har en forbrenning som jobber som et atomkraftverkbra det da siden jeg da kan spise hva jeg vill. Problemet er at jeg går jo ikke opp i vekt og ser at musklene kunne trenger mer krutt for å bli større. Jeg fokuserer på at kostholdet mitt skal inneholde mye proteiner samt alt annet som er sunt, men mye proteiner. Ser ikke ut som at det hjelper stort. Musklene er stramme og fine så har en stram kropp, men skulle så gjerne hatt dem mer markert! Og større da.. Hva bør jeg gjøre? Noen som har tips?

LinkBack URL
About LinkBacks
bra det da siden jeg da kan spise hva jeg vill. Problemet er at jeg går jo ikke opp i vekt og ser at musklene kunne trenger mer krutt for å bli større. Jeg fokuserer på at kostholdet mitt skal inneholde mye proteiner samt alt annet som er sunt, men mye proteiner. Ser ikke ut som at det hjelper stort. Musklene er stramme og fine så har en stram kropp, men skulle så gjerne hatt dem mer markert! Og større da.. Hva bør jeg gjøre? Noen som har tips?
Svar med sitat

jeg vet jeg må nok kjøre hardere program nå for nå blir jeg lite sliten etterpå. så proteiner er svaret? bytter jeg ut skiver så sulter jeg å det fikser jeg ikke så må nok bli itillegg. Han spiser større lunsj, men ikke frokost å ikke kvelds. men han trener ikke da. å så glemte jeg saus. jeg har snakket med legen min og hun sier at jeg må klare å kjøre tilskudd i tillegg til mat. ikke bytte ut å det er jeg enig i. mat er glede og nytelse det er ikke en shake. finnes det noen tabell noen sted for å se hva som er smart av inntak i forhold til energi bruk?