Uff. Sliter hardt.
Må klare 5 pullups (gjerne mer) innen 4 uker med overhåndsgrep.
Klarer no 1,5
Herregud....
Noen som har tips på hvordan forbedre dette.
Uff. Sliter hardt.
Må klare 5 pullups (gjerne mer) innen 4 uker med overhåndsgrep.
Klarer no 1,5
Herregud....
Noen som har tips på hvordan forbedre dette.
Det er i motbakke det går oppover.
Tror det er en del tråder om dette.
Men du kan kjøre forced reps, negative reps, statisk hold osv. visst du ikke har noen som kan hjelpe deg så kan du bruke sittende nedtrekk som supplering til chinsene.
1. Selv om du tror du bruker en god teknikk så kan den alltid forbedres, få noen til å påpeke hva du gjør feil og tenkt bevisst på dette
2. Bruk treningspartner
3. Bruk maskin hvis du har tilgang på det
Var gjennom det samme i fjor vår. Kjem seg veldig fort med hyppig trening!
Eg gjekk vel fra 3 til 8 trur eg. Ikkje at det er så bra, men...
Det som er viktig er å passe på at du ikkje får sving på kroppen iallefall.
Vet ikke hvordan kropp du har, men hvis du klarer å gå ned 4-5 kg så klarer du nok noen til.. Du burde nok trene med en nedtrekkmaskin hvis du ikke har treningspartner eller maskin med hjelpevekt. Kjør nedtrekk med samme grepbredde som ved pullups et par ganger i uka. Kjør feks fem sett på 8/6/4/2/1 reps. Skikkelig pause mellom hvert sett. Gjerne 5 minutter, så du er helt uthvilt. Dette opplegget kjørte jeg i militæret og det funket som bare det på meg. Var i samme situasjon som deg. Klarte bare 1 stk. Gikk opp til 5 etter en måned med dette opplegget + litt vekktap.
Lykke til. Dette klarer du!
Mvh Wannabe
Opprinnelig skrevet av tobb
Du går opp over 100%, du har lov til å si deg fornøyd med det![]()
Det som er lurt er å "skyte ut" kassa, slik at du bruker ryggen mest mulig..
rata tat tat
leste en plass at du skal konse på å drage armene mot kroppen og ikke å dra kroppen oppover
pul-upps
ligg under da vel...
Sist endret av nit; 03-07-04 kl 00:06
tren på øvelsen hver gang du er å gymmer. eller hver tredje dag. bare øv MYE. + gå ned i vekt + spis masse proteiner!
Negative gir deg raske resultater. Husker for noen år siden når jeg hadde tenkt å søke meg inn i politiet og var mest nervøs for om jeg noen gang skulle klare pull-ups'ene.
Det jeg gjorde var at jeg utførte negative pull-ups 2 ganger i uka. Prøvde hele tiden gjøre fler og fler sakte nedsenkninger. Når jeg klarte å senke meg ned sakte 8-10 ganger så prøvde jeg på pull-ups igjen og da klarte jeg 4-5 istedenfor 1-2.
Men det ble aldri noe av..? :shoot:Opprinnelig skrevet av HIT
Nei...Opprinnelig skrevet av MBT_Fjell
![]()
...og godt var det å høre![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Hvorfor det?Opprinnelig skrevet av Hobbiten
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Btw Lillegutt. Må du klare 5? Eller er "godkjent" dersom snittet på styrkeøvelsene under 4?
Sånn er det iallefall på ein del ting
4+ er minste for hangups.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Opprinnelig skrevet av Hobbiten
KvakkOpprinnelig skrevet av tobb
I just confirmed![]()
Syng, RakeMagic, Syng!