Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Trenger tips til treningsplan

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2011
    Alder
    19

Trenger tips til treningsplan

Hei! Jeg er helt ny her, og ser frem til å benytte meg jevnlig av dette forumet!

Som alle nybegynnere har jeg et spørsmål som kanskje er dumt, men jeg spør likevel!

Jeg er som mange andre helt gal etter å ha den "perfekte sommerkroppen", og lurer på hva som skal til for at det skal la seg gjøre!

Først litt info om meg:
    Jeg har alltid trent på ett eller annet vis, og har alltid vært i bra form.
    De siste to årene har jeg trent fotball og trent i perioder på treningssenter. Den siste måneden har jeg kjørt 4 fotballtreninger og 4-5 treninger i uken på treningssenteret. På treningssenteret trener jeg overkroppen, hvorav Bryst og triceps, rygg og biceps og mage og skuldre/nakke sammen.

Høyde: 1.83
    Vekt: 83-85kg

Jeg har en ganske veltrent kropp, men ønsker litt større armer og bryst, samt mer markert mage. Nå har jeg begynt på Proteiner, KreAlkalyn og ZMA fra www.myo.no. Jeg ønsker en "formtopp" rundt juli/august, og lurer på om jeg på et tidspunkt burde droppe proteiner og KreAlkalyn, og når jeg må begynne å sette inn hardkjør. Er det nødvendig med deff? Og hvordan gjør jeg det på en trygg måte? Om noen hadde orket å sette opp en liten plan med formtopp i slutten av juli, så hadde jeg vært evig takknemmelig!

- Plaster

-passar under sängen Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Hei og velkommen

Først og fremst, hvorfor trener du ikke bein? Så lenge du ikke vil bli slik såklart..

Umulig å si hva du skal spise og trene uten å vite hvordan du ser ut/hvordan formen er. Muskelbygging tar tid, og det er dessvere ikke stort å gjøre på 2mnd - å gå ned i fett% derimot har man mer å hente, men i forhold til din høyde/vekt så er det nok ikke det som er problemet med for høy fett%
    www.mthereseo.blogg.no

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2011
    Alder
    19
    Trener mye beinstyrke under fotballtreningen.

Uansett, for meg er hovedsaken å få mer markert mage. Har mye magemuskler, men de vises ikke så godt som jeg ønsker. Har litt magefett nede på magen, men det vises best når jeg sitter. Når jeg står ser jeg i grunn stram ut. Tips til bra program for å fjerne magefett? Er som sagt i god form, så er ikke så mye. Men det irriterer meg likevel grenseløst.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Hvordan er kostholdet ditt?
    www.mthereseo.blogg.no

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2011
    Alder
    19
    Spiser havregryn + banan til frokost, kylling/kjøtt/fisk til middag og brød/noe lett til kvelds. Tar proteiner som mellommålitder i tillegg. Spiser banan etter trening og tar proteiner, krealkalyd før, og proteiner etter trening. Det magefettet er noe jeg fikk i sommer etter to måneder stort sett uten trening! Skal jeg kjøre kaloriunderskudd og mye jogging eller?

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Vanskelig å si om du ligger i kcal over eller underskudd, men du trener jo endel så hvis du om mulig kunne skrevet litt mer detaljert på kostholdet (altså mengder) så får vi hvertfall utelukket det

Skal jeg kjøre kaloriunderskudd og mye jogging eller?
    Nei
    www.mthereseo.blogg.no

Lignende tråder

1. Ny treningsplan, nye mål
    By McBain in forum Trening
    Svar: 7
    Nyeste innlegg: 13-03-10, 12:27
  2. Ny TV, trenger tips.
    By Baronen in forum Technobabbel
    Svar: 24
    Nyeste innlegg: 25-03-09, 10:34
  3. Trenger tips