Hei! Jeg er helt ny her, og ser frem til å benytte meg jevnlig av dette forumet!
Som alle nybegynnere har jeg et spørsmål som kanskje er dumt, men jeg spør likevel!
Jeg er som mange andre helt gal etter å ha den "perfekte sommerkroppen", og lurer på hva som skal til for at det skal la seg gjøre!
Først litt info om meg:
Jeg har alltid trent på ett eller annet vis, og har alltid vært i bra form.
De siste to årene har jeg trent fotball og trent i perioder på treningssenter. Den siste måneden har jeg kjørt 4 fotballtreninger og 4-5 treninger i uken på treningssenteret. På treningssenteret trener jeg overkroppen, hvorav Bryst og triceps, rygg og biceps og mage og skuldre/nakke sammen.
Høyde: 1.83
Vekt: 83-85kg
Jeg har en ganske veltrent kropp, men ønsker litt større armer og bryst, samt mer markert mage. Nå har jeg begynt på Proteiner, KreAlkalyn og ZMA fra www.myo.no. Jeg ønsker en "formtopp" rundt juli/august, og lurer på om jeg på et tidspunkt burde droppe proteiner og KreAlkalyn, og når jeg må begynne å sette inn hardkjør. Er det nødvendig med deff? Og hvordan gjør jeg det på en trygg måte? Om noen hadde orket å sette opp en liten plan med formtopp i slutten av juli, så hadde jeg vært evig takknemmelig!
- Plaster![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat