Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Trenignsprogram ved brudd i foten

Medlem vimy sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27

Unhappy Trenignsprogram ved brudd i foten

Klarte å pådra meg et brudd i foten under trening(overtråkk), så nå må jeg ha gips i 6 uker.

Noen som har noen gode tips til treningsprogram der jeg ikke belaster beinet overhodet? Greier ikke sitte stille i 6 uker uten trening.

Hadde tenkt meg noe lignende av trening dag 1 og 2, dag 3 fri
    Looking for God with science is like looking for the dark with a flashlight.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av vimy Vis post
    Klarte å pådra meg et brudd i foten under trening(overtråkk), så nå må jeg ha gips i 6 uker.

Noen som har noen gode tips til treningsprogram der jeg ikke belaster beinet overhodet? Greier ikke sitte stille i 6 uker uten trening.

Hadde tenkt meg noe lignende av trening dag 1 og 2, dag 3 fri
    Kjipt da!
    Når og hvordan skjedde dette?

Anyways, da får det mainly bli maskinøvelser, der du slipper å støtte opp med bena, som f.eks fri-benkpress, sittende hantelpress osv. På Bolestudio avdeling gløs ser jeg disse mulighetene som jeg kommer på nå:
    *Pec dec og eventuelt omvendt pecdec
    *Brystpress og eventuelt smithbenk
    *Sidehev maskin
    *Skulderpressmaskin (kanskje litt tvilsom mtp stabilisering?)
    *Den ekle ro-maskinen med "pute som støtter magen/brystkassa".
    *Kabelnedtrekk hvis du klarer å manøvrere beinet under de rulleputene.
    *Den rygg sitte-maskinen du bøyer ryggen frem og tilbake, vet ikke om det krever beinbruk
    *Situps
    *Scottcurl/preachercurl "maskinen"

Mitt tips er et overkroppsprogram med disse øvelsene 3 ganger uka, f.eks 2-3 sett på hver av disse øvelsene.

EDIT: såg nå at det var overtråkk
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Medlem vimy sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    Kjipt da!
    Når og hvordan skjedde dette? Kickboksingtrening på torsdag, høye kneløft

Anyways, da får det mainly bli maskinøvelser, der du slipper å støtte opp med bena, som f.eks fri-benkpress, sittende hantelpress osv. På Bolestudio avdeling gløs ser jeg disse mulighetene som jeg kommer på nå:
    *Pec dec og eventuelt omvendt pecdec
    *Brystpress og eventuelt smithbenk
    *Sidehev maskin
    *Skulderpressmaskin (kanskje litt tvilsom mtp stabilisering?)Tror det skal gå hvis jeg går litt ned på vekta
    *Den ekle ro-maskinen med "pute som støtter magen/brystkassa".
    *Kabelnedtrekk hvis du klarer å manøvrere beinet under de rulleputene.
    *Den rygg sitte-maskinen du bøyer ryggen frem og tilbake, vet ikke om det krever beinbrukGår med ett bein
    *Situps
    *Scottcurl/preachercurl "maskinen"Den i hjørnet ved benkpressen?

Mitt tips er et overkroppsprogram med disse øvelsene 3 ganger uka, f.eks 2-3 sett på hver av disse øvelsene.

EDIT: såg nå at det var overtråkk
    Takktakk, blir nok noe sånt.
    Trente i går før jeg fikk på meg gips, men da brukte jeg beinet til å støtte litt med. Kan ikke det med gipsen. Får vel prøve å se hvordan det går. Hadde vært kedelig å miste 6 uker med trening

Blir vel lett å kjenne igjen. Er ikke mange høye feite folk med krykker som trener på gløs.

BTW, du var han med kiwi bagen?
    Looking for God with science is like looking for the dark with a flashlight.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av vimy Vis post
    Takktakk, blir nok noe sånt.
    Trente i går før jeg fikk på meg gips, men da brukte jeg beinet til å støtte litt med. Kan ikke det med gipsen. Får vel prøve å se hvordan det går. Hadde vært kedelig å miste 6 uker med trening

Blir vel lett å kjenne igjen. Er ikke mange høye feite folk med krykker som trener på gløs.

BTW, du var han med kiwi bagen?
    jepp, scottcurlen er den som står rett innenfor døra, der med benkpress-avdelingen, den du sitter på. Det som er greit med apparatene som f.eks brystpress og pec dec, så holder det med 1 bein til å "trykke ned vekta" før du begynner på settet.

Hehe, ja, jeg er han bleikfeite slasken med den stygge spygrønne kiwibaggen.
    MEN jeg såg til min store overraskelse her i forrige uke en kliss lik kiwibag som stod parkert langs veggen med dassen . Jeg trodde baggen min var unik her i regionen, men det ER faktisk et menneske til som har den baggen her, helt utrolig...
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.