Jeg vil trene opp baksiden av laarene mine og rompa. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg skal gj0re det? Problemet er at jeg maa gj0re det alene, for jeg kan ikke trene paa treningsstudio...
Jeg vil trene opp baksiden av laarene mine og rompa. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg skal gj0re det? Problemet er at jeg maa gj0re det alene, for jeg kan ikke trene paa treningsstudio...
Jordbaer for alle pengene!
Bakside lår: Lårcurl
Rumpe: Dype knebøy og utfall
Trent TUNGT, og med stadig progresjon i treninga så kommer resultatene![]()
Takk!Opprinnelig skrevet av prz
![]()
Du sier at du ikke kan gå på helsestuido, da ville jeg ha tatt DYYYYPE spenst hopp med vekter på en stang på skuldrene
Husk å presse stangen ned til nakken når du hopper =) Lykke til
Utfall synest jeg personlig er den beste øvelsen for rumpe.. Knebøy er alikevel en utrolig god baseøvelse som også bygger flotte lår..
Jeg gikk fra 32 til 36 i buksestørrelse på ett halvt år.. :/ Men nå må du ikke la deg skremme, verre for jenter å bygge masse.
*blabla* Sent på natt, så liker å prate med meg selv
edit: faen, du kan ikke gå på studio.. men utfall kan jo alltids eksperimenterest med uten å gjøre det for vanskelig..
Goodie. Men tanken var jo ikke aa gaa OPP i buksest0rrelse:POpprinnelig skrevet av prz
Selvom det gaar greit om vi snakker muskler. Det er hardt aa leve livet i Amerika skal jeg si deg. Til og med FRUKTEN er mer usunn enn i Norge.
Sukk!
*blabla* jeg snakker alltid med meg selv.
ThaNK YOU!Opprinnelig skrevet av -MinoTaurO
Strake markløft!!! Kjempe bra for baksiden![]()
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Takk skal du ha(:Opprinnelig skrevet av Freshh
Ja, strak-mark, utfall og knebøy
Noen spes grunn til at "du ikke kan" gå på studio å trene??
Dere er faktisk heldige som kan trene lår å rompe uten å bekymre dere, jeg er født med den fantastiske egenskap at jeg har fantastisk utviklede lår og setemuskler. Jeg er redd for å trene knebøy og slikt, og om jeg gjør det trener jeg etter det maksimale styrkeprinsippet..
Kan bytte bort låra mine...søren det går ikke det...
Mvh Moldegutt
Trenger du trene dem så mye hvis de er naturlig sterke/store (etter hva du vil), da?Opprinnelig skrevet av Gullguttn
Det er det at jeg må samtidlig være veldig sterk da.. Har gener for å legge på meg masse, og da spesielt ben/lår. DErfor blir det vanskelig å holde symmetri mellom overkropp og Lår samtidlig som jeg skal øke styrke..Opprinnelig skrevet av Sadie
Ok. Skjønner.Opprinnelig skrevet av Gullguttn
Takk.Opprinnelig skrevet av Jente81
Jeg har hatt kyssesyka og faar ikke lov til aa trene hardt foer til hoesten. Derfor maa jeg begynne litt for meg selv. Bare for aa trene opp musklene igjen, for jeg har ikke trent paa over et halvt aar naa.
men hvorfor kan du ikke begynne rolig på et studio da?Opprinnelig skrevet av pipegakk
mulighetene er jo mange på et treningssenter![]()
Jo, men legen sa at jeg ikke fikk begynne paa studio. Vet ikke hvorfor. Egentlig faar jeg ikke lov til aa trene i det hele tatt foer til hoesten, men det greier jeg ikke, for da kommer jeg til aa falle fra hverandre.Opprinnelig skrevet av Jente81
Hvis legen din sier at du er syk, så er du mest sannsynlig syk om du har gjort div. prøver osv.
Da bør du A: høre på legen din eller B: bytte lege og høre på den.
Å gå direkte "mot" legen din på denne måten vil ikke gjøre deg eller samarbeidet noe godt.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)