Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Trening + dårlig(syk) = ?

Medlem SuperMan! sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23

Question Trening + dårlig(syk) = ?

Heisann!

Idag har jeg virkelig følt meg uvel... Følt meg kvalm, vondt i hode, forkjøla og vondt i halsen.. Når jeg kom hjem tok jeg feberen og den var på 38.1!

Ossen er det da med trening\kosthold? Kan du fortsette å trene? skal du kjøre litt roligere? ikke trene i det hele tatt?
    Hva med kostholdet? skal du spise det sammen? få i deg de samme mengdene uansett? eller hvordan er det...?

Mucho gracias for alle svar !
    The only thing we have to fear is fear itself

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av SuperMan!
    Heisann!

Idag har jeg virkelig følt meg uvel... Følt meg kvalm, vondt i hode, forkjøla og vondt i halsen.. Når jeg kom hjem tok jeg feberen og den var på 38.1!

Ossen er det da med trening\kosthold? Kan du fortsette å trene? skal du kjøre litt roligere? ikke trene i det hele tatt?
    Hva med kostholdet? skal du spise det sammen? få i deg de samme mengdene uansett? eller hvordan er det...?

Mucho gracias for alle svar !

Hold deg unna trening. det nedsetter ditt imunforsvar, og når du er syk trenger du det enda mer enn vanlig.

kosthold... spis skikkelig mat, få i deg rikelig med nødvendige vitaminer og mineraler (dette forebygger også sykdom om du ikke visste det). det verste du kan gjøre er å ikke spise. mat er viktig uansett form!

by the way: det står nok en del om akkurat dette ellers på forumet, bare å søke seg frem så finner du det du trenger å vite
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    SIkkert lurt og ikke trene. Men jeg pleier og trene litt fordi om jeg føler meg dårlig, pleier ofte å føle meg bedre etterpå. Svette ut litt i badstua og slikt. Sikkert bare noe psykisk hos meg som gjør det.. vet ikke..
    <3Fitnessfrøken<3

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.