Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: trening etter "sykdom"

member jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23

trening etter "sykdom"

med unntak av gåturer har jeg holdt meg i ro i nesten en hel uke nå. Har hatt en virusinfeksjon (vondt i hals, ører, hode, tett nese, vonde "lunger", vond mage). er ganske mye bedre nå, mindre tung i hode, men framdels ganske tett i nesen.

er det ok å trene nå? tenkte enten sykling, eller sykling og styrke.. hvet ikke helt hva som er best når en ikke har trent på lenge og er litt redusert? har fotball trening i morgen, så får trent da også..
    føler meg bare litt for "svak" for styrketrening..
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    med unntak av gåturer har jeg holdt meg i ro i nesten en hel uke nå. Har hatt en virusinfeksjon (vondt i hals, ører, hode, tett nese, vonde "lunger", vond mage). er ganske mye bedre nå, mindre tung i hode, men framdels ganske tett i nesen.

er det ok å trene nå? tenkte enten sykling, eller sykling og styrke.. hvet ikke helt hva som er best når en ikke har trent på lenge og er litt redusert? har fotball trening i morgen, så får trent da også..
    føler meg bare litt for "svak" for styrketrening..
    Å trene hardt er, i følge min erfaring, ikke smart når man endelig har kommet seg på bedringens vei. Man bør føle seg skikkelig frisk før man setter igang hardkjøret igjen.

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    All trening med høy intensitet er ikke å anbefale så lenge du ikke er helt frisk så mao, dropp sykkel, dropp fotballen og ta en lett styrke økt God bedring!
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.