Proteinpulver, kreatin, gainer, bcaa, aminosyrer, omega 3

Iphone 4 deksel og deksler

Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: trening for økt muskelmasse

Kliss nytt medlem winowill sin avatar
    Ble medlem
    07-2005

trening for økt muskelmasse

jeg er litt usikker på hvordan det er best å trene for å få mest mulig muskler. har lite fett tror jeg og er fortsatt litt undervektig,men har allerede gått opp ca 8 kg. føler at jeg ikke har hatt noe stor framgang. har trent i ca 6 mnd. to dager i uka(tirs/tors) trener jeg 1 time "bodypump" der hele kroppen gjennomgås og det brukes vektstang. onsdag trener jeg mage/rygg i 25 min. burde jeg heller trene med apperater/vekter ute i sal? trener ingenting kardio.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Jeg ville sagt at du har hatt god framgang med bare 2 ganger i uka. Har du trent det samme hele tiden?

Medlem SuperMan! sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Vet ikke helt om du trener konsentrert og satser på styrke trening, men vil satse på å trene 3 dager i uka, få en til å sette opp ett bra treningsprogram til deg, fokuser på kostholdet ditt og ha bra motivasjon =)
    The only thing we have to fear is fear itself

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av losa
    Jeg ville sagt at du har hatt god framgang med bare 2 ganger i uka. Har du trent det samme hele tiden?
    jeg har hatt 3 treninger i uka. begynnte VELDIg forsiktig for å forberede kroppen litt for trening(har aldri vært noe aktiv før) trente div apperater. nå er det bodypump-timer 2 ganger i uka. skal få satt opp ett program i slutten av uka. da får jeg se om jeg skal satse på apperater/frivekter evt splitt,eller bare fortsette med bodypump som nå.

Medlem Memento sin avatar
    Ble medlem
    04-2004

Smile

Det er jo ikke så dumt at du har hatt en litt myk start!

Du vil antakelig kunne øke ganske mye i muskelmasse hvis du går over til styrketrening 3 ganger per uke. Be en instruktør sette opp et program hvor du trener gjennom hele kroppen på hver trening. Kanskje du skal trene en del øvelser i maskin først, men etter et par måneder kan du satse på frie vekter, feks HST.

Medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av winowill
    jeg er litt usikker på hvordan det er best å trene for å få mest mulig muskler. har lite fett tror jeg og er fortsatt litt undervektig,men har allerede gått opp ca 8 kg. føler at jeg ikke har hatt noe stor framgang. har trent i ca 6 mnd. to dager i uka(tirs/tors) trener jeg 1 time "bodypump" der hele kroppen gjennomgås og det brukes vektstang. onsdag trener jeg mage/rygg i 25 min. burde jeg heller trene med apperater/vekter ute i sal? trener ingenting kardio.
    Får økt muskel masse ville det vært bedre og trene vanlig. Dropp bodypump og begynn og trenn med tunge vekter , få reps og flere sett. Og ikke minst spis mye,

5X5 power bilding programmet er ganske fint.
    Finner det på ifrom.no

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av K4iN
    Får økt muskel masse ville det vært bedre og trene vanlig. Dropp bodypump og begynn og trenn med tunge vekter , få reps og flere reps. Og ikke minst spis mye,

5X5 power bilding programmet er ganske fint.
    Finner det på ifrom.no
    takk for tipset. vi kjører jo vekt-trening på bodypump også. synes det går så lang tid for å få trent kroppen om jeg skal gjøre det selv. kansje kjøre en splitt

Medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av winowill
    takk for tipset. vi kjører jo vekt-trening på bodypump også. synes det går så lang tid for å få trent kroppen om jeg skal gjøre det selv. kansje kjøre en splitt

Men skal du gå opp i vekt er ikke boddy pump bra , siden man trener de fleste musklene på kropp. Musklene trenger hvile.

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av K4iN
    Men skal du gå opp i vekt er ikke boddy pump bra , siden man trener de fleste musklene på kropp. Musklene trenger hvile.
    vell.. jeg er ganske fornøyd akkurst nå med kroppen(bortsett fra stor mage/små pupper) har bare tenkt meg en ca 3 kg økning. er det ikke like greit å bare kjøre "kroppen rundt" 2 ganger i uka og være ferdig med det? onsdag trener jeg itilegg mage/rygg

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.