All respekt til han og andre som kjemper gjennom seriøse skader istedefor å ligge seg ned for å dø. Fysikken hans er også rimelig perfekt i mine øyne.
Bildet av ryggen hans og bilde av min rygg, det er jo mye av det samme.
Kanskje markløft er tingen framover
Markløft hver mandag på Pro Gym, bare å joine. Vi kan ta av vekter når jeg skal ta mitt sett, ikke noe stress det.
Du tror jeg er sterkere enn deg i mark muhaahaaaa , tipper jeg er kvalmende sliten etter en 10er med kun stanga nå for tiden. Er nok en stund før jeg er tilbake på et par hundre i den øvelsen om jeg noensinne blir så sterk igjen
Hvorfor gav du opp bygging NK?![]()
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Vel nå er jeg da 15kilo lettere enn da jeg trente for fult, men jeg tror ikke jeg skal ta hele storyen om hvorfor jeg sluttet. Jeg ble skadet og tapte rundt 20-25kilo på 6mnd i 2005 var det vel og motivasjonen for å ta igjen det tapte gikk rett til hel.... men jeg har da trent litt husmortrening jevnt siden det , nå denne gangen toppet jeg med en prolaps som jeg har følt på kroppen i noen uker, så jeg har ikke trent siden før påske men jeg skal da begynne igjen når jeg er såpass at jeg klarer å gå 200meter rett fram uten problemer.
Har selv skivedegenerasjon, det er et styr... Gjør vondt som f.
Soy el diablo.