I hvilken grad ødelegger fest og fyll for treningen din og resultatene derfra?
Betydelig - jeg kan knapt ta en tur på byn uten at jeg merker konsekvensene i ukesvis etterpå
Det ødelegger litt - men ikke så stor grad at det setter meg uholdbart mye tilbake
I relativt liten grad - jeg kan ta en fest hver helg og likevel ha god fremgang/holde meg i god form
Ubetydelig - jeg kan gå på fylla i flere dager på rad uten at det har har noen merkbar innvirkning
I hvilken grad ødelegger fest og fyll for treningen din og resultatene derfra?
http://www.dingsekongen.no
Eg har nettopp hatt ferie, drukket tett i 14 dager og perset på trening. Liten innvirkning på meg egentlig. Men eg velger å ikkje drikke når eg ikkje har ferie.
'Feo, Fuerte y Formal'

En mellomting av alternativ 1 og 2.
Alternativ 2,3 og 4 var forresten veldig like sett i forhold til alternativ 1![]()
Tar jeg en skikkelig fyllekule tar det ca 3 dager før jeg er ferdig med fyllesyken, og det tar ca en uke før treningene går som normalt igjen.
Jeg tar som regel 2-3 halvlitere øl når jeg er ute nå, og selv da går det utover treningen om jeg trener dagen derpå, men det er minimalt
Om jeg går på fylla på fredag merker jeg det på trening selv på tirsdag i neste uke.
Har dog ikke drukket alkohol på over 2.5 år nå så![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Jeg er i den heldige situasjon at jeg aldri blir fyllesjuk! De gangene jeg går på fylla passer jeg på å spise noe sinnsykt. Spiser godt på vors før byen, og kjører i meg nattmat før jeg finner senga + en liter vann. Forma er helt strålende dagen etter. Merker ikke så mye på treninga, men litt værre er det hvis jeg kjører en to eller 3 dagers!
Da merker jeg det godt treningsuka etter
Your on thin fucking ice my petty green chump!!! And I should be under it when it breakes!!
Det kommer vel helt ann på hvor mye man drikker egentlig. Enkelte søndager kan jeg ligge i fosterstilling hele dagen, mens andre søndager kan jeg være helt uberørt. Merker det litt på mandagen at jeg har vært ute i helga, men kunne egentlig ikke ha brydd meg mindre. Får bra pump hvis man trener etter fylla
Er det noen som har erfaringer med allergitabbisser før man drar på fylla? Zyrtec eller noe... Ryktene skal ha det til at man blir mindre fyllesyk. Gir det noe funk egentlig?
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Folk sier at Zyrtec er jo bare placebo-tull osv, men det funker faktisk jævlig bra for min del, placebo eller ikke![]()
Zyrtec fenget på meg også, men det var under en 14-dagers i syden, så jeg hadde vel ikke blitt fyllesyk uansett.
Jeg gidder aldri spise ordentlig på bakfylla, så det er vel der det ligger for min del ..
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Drikker ikke mer en 2-4 gang i året og legger festen til en 2-3 dagers treningsfri helg så merker lite. En pils eller rødvin til mat merkes overhodet ikke.
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Jeg tror det har med hvilket nivå du er på.
Om du skal trene med 300kg i markløft så tror jeg fylla vil påvirke din prestasjon betydelig, da du rett og slett har en større kroppsmasse, større behov for protein og karbohydrater og vil bruke lengre tid på å hente deg inn versus en som skal trene med 100kg i markløft dagen etterpå.
RockyRock
Jeg blir i elendig form etter fylla, greier ikke trening og får lyst på junk-food:/
hver tjedne mnde kommer det en tråd på fp som innholder temaene alkohol og trening![]()
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
Dette kommer jo ann på hvor ofte man er på fylla i det lange løp.
En dreven dranker som meg merker jo ikke nevnbart en fyllekule sånn treningsmessig.
Jeg trener forøvrig ALDRI dagen derpå, har vært på fylla i snitt 2-3 ganger i uken det siste året(bortsett fra en hvit måned). Og har økt i styrke, men formen er jo ikke optimal.
Uteliv, inneliv eller underliv?