Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Trening og stølhet!

Medlem
    Ble medlem
    06-2003

Question Trening og stølhet!

Halo halo!

Jeg pleier å bli støl i musklene dagen etter treninga. Spesielt i bryst/mage/armer... Jeg trena skuldre om tirsdagen, og i dag (fredag) føler jeg meg litt støl i skuldrene ennå... Jeg har tenkt til å trene rygg, og det tar jo mye på baksiden av skuldrene... Så nå kommer spørsmålet mitt: Er det dumt å trene en muskelgruppe du fortsatt er støl i? Blir resultatet det samme? Eller blir det værre??

Blir dere støle?? Må man bli støl for å ha utført en bra treningsøkt?

Takk
    Hola hola ufatfuck!

Silver Member waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg trener ihvertfall ofte selv om jeg er støl, blir som oftest mest støl i bryst og rygg for tiden ( åjaa låre bruker som oftest bli litt gangsperr i.. )
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Medlem bouncer sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Beste er å sette opp programmet så det slipper å kolidere slik. Stølhet er jo et tegn på at muskelfibrene fortsatt trenger tid på å reparere seg. Men det gjør nok ikke så mye fra eller til nå som du har fått noen dager på deg.

Og man må ikke bli støl for at det skal "funke".

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    stølhet er ikke nødvendig for at det skal være en "god" økt, men det er et pluss på psyken.

personlig har jeg ikke hatt stølhet i skuldre på lenge og det er en av de muskel gruppene som vokser mest

men selv om muskelen har litt stølhet igjen kan du godt trene igjen. MEN husk at sentralnærve systemet er ikke helt bra igjen enda så ikke kjør deg helt ut.

TEAM BODYTECH

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Stølhet, kan fortelle deg litt av hvert. Som oftest forteller det meg at eg hadde en BRA trening dagen i forveien. Fordi stølheten pleier som oftest gi seg etter ~1 dag.

Eller så er det rett og slett at du ikke har trent den muskelen i den vinkelen på lenge, og at det gjør deg støl.

Gi beina en pause på 1 mnd, tren like hardt den første uka som da du tok "pause" og du skal kjenne stølhet på kroppen
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Bronse Member D.O.G. sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Eg ekje arabårr, eg e fra Haugesund.... så an sa sailer boy'en..
    Alder
    30
    For min del forteller stølhet meg at jeg ikke har trent den muskelen på lenge. Ellers blir jeg aldri støl.. !? Men så lenge det har gått 48 timer burde du være rimelig safe..

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    skuldrene er en muskelgruppe som brukes mye indirekte dette visste du sikkert altså for meg synes det å virke best med kun 5-6 sett på skuldrene, da disse er ganske ødelagte etter markløft, benkpress, dips o.l. jeg trener dem alltid med litt stølhet i seg..

Lignende tråder

1. Rett mat før trening
    By admin in forum Artikler
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 28-04-10, 11:12
  2. OPTIMAL TRENING BY HIT
    By HITFrank in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 59
    Nyeste innlegg: 30-05-09, 18:57
  3. Solarium
    By darp in forum Trening
    Svar: 44