Hvor ofte trener dere vekter på diett?
Hvor ofte trener dere vekter på diett?
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Har gjort det 4 ganger i uka under denne dietten. La om til 3 ganger mot slutten. Tror jeg kommer til å velge 3 økter neste diett.
4 ganger ca en time hver gang. vurderer og kjøre 3 istedenfor.
Søndag: Langkjøring
mandag: DC
tir: langkjøring
ons: DC
tors: langkjøring
fre: DC
lør: Fri
Altså 3 ganger i uka, med 3 minioppkarbinger etter trening og 1 oppkarbing på 2-300g på lørdagen. Kosthold er TCD
5 ganger i uka styrke ... 5 ganger i uka kardio.. 10 økter totalt![]()
2000kcal hver dag.. holder også på å sulte ihjæl.. .
bigk..
bare ta masse markløft en hel dag i uka, 2timer med markløft, så kan dere legge til 1000kcal hver dag resten av uka.
RockyRock
...Dere kan også legge til en ødelagt rygg og hjerteflimmer![]()
Kjører en 2 splitt over 8 dager. Dvs jeg trener man - ons - fre - søn.
Dietten er ikke så kjempestreng så kardioen ser jeg litt ann etter hva jeg spiser. Av og til kan jeg kjøre morgen og kveldskardio og av og til bare en liten kardio etter styrkeøkt (30min).
Føler jeg får litt mer energi & tilfredstillhet ved å ha litt høyere intensitet på kardioøktene også - så disse er prioritert.
Karber opp hver 6-9 dag alt etter hvor tom jeg er, og hvor lenge jeg har ligget lavt på karben. Trener tungt i dagene etter, og etter hvert øker jeg reps-antallet og korter ned på settene.
Synes dette fungerer utmerket, men føler at litt energiboost er nødvendig. GT+stack2+kalsium , + magnesium og multivitamin er en fin kombinasjon hos meg.
Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.
Sola skinner og båten er på vannet, så nå er det ca 1 økt i uka.
Men jeg trener fullkroppsprogram 3 ganger i uka.
I know I was born and I know that I’ll die.
The in between is mine. I am mine.
Trener fullkroppsprogram mandag og fredag. Onsdag tar jeg en cardio/svette/våkne økt av et eller annet slag!