noen som har bra erfaringer med å trene i 6 tida om morgenen?
noen som har bra erfaringer med å trene i 6 tida om morgenen?
Jeg har trent klokken halv 7 om morgenen nå siden nyttår, og jeg har bare gode erfaringer med det.
Første uken var litt hardt, merket jeg ble kvalm og litt guffen på de to første treningene, men nå er det deilig. Ferdig med treningen med en gang, og du kan gjøre hva du vil resten av dagen. Bonus er jo at du er nydusja rett før du kommer deg på jobb, og har tid til å spise en skikkelig frokost etter treningen.
Har som mål å hoppe på spinningtimer fra morgenen av to ganger i uken også, men det har jeg ikke klart å psyke meg opp til enda. Rapport kan foreligge når den tid kommer![]()
Don't train with machines, be one!
Wasa, får du mer trykk om morgenen? Hva jobber du med?
BEstandig mer trykk om kveldeneJeg er ikke noe morgenmenneske
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Foretrekker å trene om morgenen!
Eneste ulempen er å presse seg opp av sengen.
kveld, gjerne litt sent egentlig..
grunn #1: nesten ingen folk på studio
grunn #2: har mere trykk etter en lang dag med jobb og da jeg har fått i meg en del måltider..=)
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil

Dobbeltsignert!
Spesielt når det gjelder beintreningen. Beina har hvilt og ikke blitt brukt på flere timer, så skal jeg plutselig rett ned på gymmet og ta "tunge" knebøy. Det fungerer mildt sagt dårlig! Utenom det, trenger kroppen min litt tid på å våkne skikkelig og jeg blir fort kvalm av å stappe i meg shakes og gryn og gå rett ned og løfte tungt med en gang jeg har våkna.
Alltid mest trykk på kveldstid hos meg.
Må være superseigt å trene i 6-7 tiden om morningen da..er som regel ikke helt våken før noen timer jeg da..men får du 8timers søvn er det vel ikke noe problem..
"With time and patience, the mulbarry leaf becomes silk"
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil

joa, går vel på det også.. men jeg er slik at jo mer jeg gjør, jo mer gira blir jeg.. eller, ikke gira, men får mer overskudd.. høres rart ut, I know, men er faktisk slik =p
20 år
177 "høy"
73-75kg
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil

Synes ikke jeg presterer svakere på morgenen enn da jeg trente på kvelden. Jeg tar vitaminene mine, spiser frokosten, drikker shakene, bruker ZMA og kreatin.
Jeg jobber for øyeblikket som elektroingeniør, så jeg kan ikke skryte på meg hardt fysisk arbeid
Det med trøkk tror jeg er mer psykisk enn fysisk styrt.
Don't train with machines, be one!
alt kan vennes til tror jeg.. hadde en periode jeg trente halv 2 på natta og det funka fintmen for min del har jeg funnet ut at det er mest optimalt å trene i mellom 16 og 20 om jeg har hatt en vanlig dag ( stått opp før 0900 ) slik at mat inntaket har vært bra osv.
arnold likte jo best å tenke motsatt. fikk i seg to måltider, trente på formiddagen og brukte resten av dagen til å spise mat![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså