jeg går på sånn heste kur med 12 tabletter en tabblet vær dag (500mg Azitromax)
Er det farlig for meg å trene da under denne kuren.
jeg går på sånn heste kur med 12 tabletter en tabblet vær dag (500mg Azitromax)
Er det farlig for meg å trene da under denne kuren.
På 65kg på vei oppover sakte men sikkert mot topp form. Dyrk kroppen og gress
Fått noe superklamydia eller? Trodde det ikke skulle mer til enn 1-2 tabs.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
http://www.apotek1.no/raadogtjeneste...ommer/klamydia <-- Behandlingsoversikt.
Azitromax er kun én tablett som Lean sier her.
Dog, legen kan foreskrive andre kurer til deg hvor man har flere dager med flere tabletter om dagen.
De mest brukte trenger 7 dager, så hvilken elefantklamydia du har fått skal jeg ikke spekulere i.
Har ikke hørt noe ang. dette jeg, men kan ikke skjønne at du må ta deg treningsfri.. Hvorfor spurte du ikke legen da du var der?![]()
<3Fitnessfrøken<3
Kanskje han bestilte fra lillepille.com?![]()
du kan si det sånn klamydia som ikke vises på vanlige pisse prøver eller pirket prøver. Da må det tas mr av prstatan din+ sæd prøve for å finnes ut av. Altså klamydian setter seg i prstatan din. Men er ikke smitsom. er veldig mye vanligere en folk tror. kjenner symptomer vannsklig og pisse osv.. tar klamydia test og finnes ingen bakterie. mange som går med det hele livet uten å finne ut av det. Forårsaker ereksjonssvikt bla. Jeg fant ut når jeg ble smitta for mange årsiden. Fikk to piller men var ikke nokk. Derfor har infeksjonen fått leve fritt i flere år. Er vell antagelighvis derfor jeg får såppass sterk kur. Men hva tror dere bør jeg ta det helt rolig. Vet jeg skal kuulen med alko. takker for alle svar![]()
fint du retter meg skal ta opp norsk i år, men var ikke det jeg spurte om. hadde vært fint med litt saklige svar![]()
innlegg slettet
Sist endret av mYth; 07-08-08 kl 16:09
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
Håhå! Hva er det du har snurra bassen borti???![]()
Undetectable klæmmis. Scheisse!
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.