Skal på en liten guttetur til oslo på torsdag-søndag.
tenkte kansje det hadde vert kjekt å tatt en trening på ett av gymma der nede.
noen gym som er verdt å besøke?
Skal på en liten guttetur til oslo på torsdag-søndag.
tenkte kansje det hadde vert kjekt å tatt en trening på ett av gymma der nede.
noen gym som er verdt å besøke?
No Pain No Gain
Hva med å ta turen innom Haralds ?
!burger: !burger: !burger: !burger:
Det kunne jeg ha gjort.
hvor sånn cirka er det plassert?
No Pain No Gain
Og så kan jo Partner Gym (ligger på Grønland tvers over gata til Politihuset/fengselet!) og Better Bodies Gymmet (Grorud) anbefales!
![]()

Partner er trivlig.. ta deg en tur dit![]()
ser fram til å trene ¨på ett annet gym å møte nye folk![]()
No Pain No Gain
kan ikke være MER enig! Partner er digg ( sier jeg og er kjempe-partisk!!!Opprinnelig skrevet av forecloseradream
), ta en tur på partner!
Både Jeg og Cutler(et annet medlem på forumet) var på Harald`s når vi var i Oslo.. Vil absolutt anbefale det. Supert Gym
hvor ligger partner gym ?
slik att jeg greier å finne fram..
er ikke så kjent der nede att det gjør noe
No Pain No Gain
ta 37 bussen til "politihiset" , ligge rett over veien av politihuset!!!!Opprinnelig skrevet av craq
Hvilke bra lokaler finnes i nærheten av sentrum/frogner?
Opprinnelig skrevet av worbid
kommer ann på hvor . har jo et på karl johan !!!
så har du sats og elexia på majorstuen/coloseum. Sats på Spektrum!
Folk på frogner trener for det meste på skøyen!
Tenker litt på Haralds eller kanskje det på Karl Johan.
Men hvordan er det med St.Haugen-Ila-Grünerløkka?
Opprinnelig skrevet av worbid
har veldig bra sats på Ila!!!
Ja, det stemmer jo! Takk for påminnelsen
Men hvordan er det å trene styrke på SATS? Har de folk der som i andre treningsstudioer, slik at man kan få hjelp/tips/oppfølging, altså utarbeide et bra treningsprogram for å bygge muskler, osv.?
Jeg ser liksom for meg at hvis man går til et studio som fokuserer på styrketrening så er det det de kan, og dermed er det kanskje bedre kvalitet på trening og instruktører. Men jeg vet jo ikke - har ikke akkurat det største grunnlaget å uttale meg på![]()
Når jeg trente på sats kunne PT'ene en del om vanlige treningsprogram, men veldig få kan noe om kost har jeg inntrykk av.
Uteliv, inneliv eller underliv?
Hva er det som er bra med det?? Utrolig dårlige maskiner der spør du meg, men så er ikke jeg kanskje den mest objektive personen du kan spørre... :svak:Opprinnelig skrevet av Nann-Rosita
It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
- Mike Mentzer
http://www.mikementzer.com
http://www.i-a-r-t.com
Opprinnelig skrevet av Stoneman
selvfølgelig , hver sin smak , ikke sant!!
Vet at jobben min har avtale med sats på Ila, og alle på jobben som trener der syns den er topp. Dette er jo selvfølgelig folk som ikke har "sansen" for bygging ,og ikke vet hva en protein shake er godt for, men ...![]()
Opprinnelig skrevet av stor og sterk
hehe, var på sats på spektrum jeg fikk beskjed om at jeg "godt kunne gå ned noen kilo", og da var jeg vel omkring tja 45-47, tenker jeg. nettopp fått barn, og rimelig skrapa.....![]()
Men den dama jobber ikke for sats lengre da, er jo en trøst!!
Har vært på sats spektrum 1-3 ganger, siste gangen jeg dro dit så ble jeg bekyldt for å stjele en skinn jakke med masse penger. Jeg hadde kunn på meg treningstøy men vaktene innsisterte på å kroppsvisitere meg! heldigvis frikjente han som hadde blitt frastjålet jakken meg når han så at de misstenkte meg.
for noe teit da. selvfølgelig gidder man ikke gå dit , når slikt skjer....
Ser du så skummel ut ?![]()
Tvert imot ser ut som en liten gutt i annsiktet hehe
Siden jeg ikke vet så mye om dette - hvordan er de dårlige?Opprinnelig skrevet av Stoneman
Regner med det fungerer bra for nybegynnere? De har jo et opplegg der man får gratis oppfølging av trening og kosthold. Man får utformet et program tilpasset en selv gratis, og så kan man få tilbakemeldinger og tips osv. visstnok.
Så kan man kanskje heller flytte over til mer "hardcore" gym senere når man har et grunnlag?![]()