Hvilke (trenings)mål har du satt deg for året 2012 ?! Hvis du ikke har - så sett opp minst tre ting du har lyst å oppnå!!![]()
Hvilke (trenings)mål har du satt deg for året 2012 ?! Hvis du ikke har - så sett opp minst tre ting du har lyst å oppnå!!![]()
1. Kondisjon som et friskt menneske
2. Strandform
Begge burde være fullt oppnåelige![]()
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
1) 400 kg totalt
2) 300+ kg utstyrsfritt
3) (NM-medalje?)
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
1: 25 chins
2: 50 dips
3: Bedre kondisjon.
Summert opp betyr dette forhåpentligvis at jeg er i god form og ser relativt fit ut. Plan for gjennomføring, mer sykling og mer alternativ styrketrening, dvs litt mindre tunge vekter (til å være meg) og 3x10 type setxreps. Håper også på mindre sykdom og færre katastrofer på jobb slik at det blir mulig å få litt kontinuitet i treningen. Til slutt må kostholdet skjerpes.
1. -25 kg iløpet av året, helst 30 men har ikke dårlig tid
2. Fortsatt komme meg på trening 3 ganger i uka og lære meg mer om hvilke øvelser jeg bør satse på
3. Slå sjefen i benkpress. YEAH
"Smerte er bare en følelse..."
Hva tar sjefen din i benk og er det mann eller kvinne?
ripped til sommeren
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Har snudd litt opp ned på planene mine. Dropper CrossFit-senteret, og kommer til å melde overgang til Ganddal atletklubb like etter RM i februar.
Fastspikrede mål for de neste 2-3 årene:
- 83kg-klassen!
- Bli sterkere.
Vurderer også å bli ordentlig styrkeløfter, og ikke bare en groupie. Så da må jeg anskaffe full utrustning.
You ran a marathon? That's cute …
Hihi, sjefen er mann og tar 90jeg vet ikke engang om jeg -kan- slå ham, men jeg sa jeg skulle så da får jeg prøve!
"Smerte er bare en følelse..."
hvis jeg legger på emg 1 gram muskler så er jeg verdens gladeste mann.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
3000 meter ned på 11 tallet igjen
bli kvitt mere av skulder/rygg/rotatorcuff problemet
Øke litt i styrke i forhold til nå, kanskje opp mot gamle perser..
dvs bør komme meg på over:
20 pullups
50 dips
+40 kg i pullups
+80 kg i dips
180 raw i bøy og 200 med surringer
140+ i benk
reppe på over 200 i mark
Vet allerede nå at våren kan bli til tider hektisk, så får bare være tålmodig og håpe på mest mulig trening
Har noen vell optimistiske målSkal vel være fornøyd hvis jeg ender opp på +180/+130/+200.
![]()
Ikke brukt tid til å tenke igjennom dette, men:
- 10k på under 40 min (ca. 45 min)
- Sykle Bergen Voss for første gang
- Veie under 90 kilo, helst ned mot 85 (og da pga fett, ikke muskeltap...)
- Chins på 2x kroppsvekt, dvs. ca. 90 kilo ekstravekt
- Løpe 2000 km i løpet av året
- Svi av 200 000 kcal på kardio i løpet av året
- Benke 2x kroppsvekt med god margin
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Tja.. 2012 er vel planen å hode meg rundt 13-14% fett og kanskje tjene 1-2kg muskel om mulig. Evt veie det samme men krype ned mot 12%. Men dette er kun for å fasilitere den egentlige planen, som er å løfte råtotalen 200/200/220. Med denne kroppsvekten anser jeg marken for å være et lett mål, bøyen helt oppnåelig innen mai-juni, og benken vanskelig. Har aldri klart 2xBW i benk og er for sta til å akseptere at jeg ikke er bygget for å klare det heller.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Du er et helt latterlig eksepsjonelt individ for styrkeløft dog. Bygget som en T-REX! Det som er litt komisk er hvor virkelighetsfornektende vi to er. Du insisterer på å bruke benkpresskroppen din til å jogge, mens jeg som ser ut som et pinnedyr og fra naturens side veier så lite at jeg kan løpe i 25km/t uten energikostnad om jeg bare vender seilet med vinden ikke vil omfavne mosjonistkulturen til min egen sosioøkonomiske gruppe.
Eg skal ned i fett% og ta igjen Vio på totalen.
'Feo, Fuerte y Formal'
Mine mål er å løfte mer raw enn Tutta tar med utstyr.
192,5 i mark, men resten er korrekt. Jeg ligger et stykke bak. Jeg er dårlig med treningskontinuitet, men hvis jeg holder det oppe er det kanskje håp. :P
mitt mål er å bli verdens sterkeste på spenst!
Så du skal ha en total på 550. Hvordan vil du fordele dette? Du er forresten altfor sterk til å være medisinstudent. Du vil aldri bli akseptert blant dine.
Det er mer ydmykende å bli slått av en jente på 58 kg enn å ikke være med maraton-/birken-gjengen spør du meg.
I 2012!
Så skal jeg implementere litt mer cardio i treningsuken min.. twice a week gjennomsnittlig tenkjer egEkke sunt å gå rundt å ha dårlig kondis..
Ellers skal jeg øke litt i bøy og markTenkte meg kanskje 60 i bøy og 70 i mark hvertfall til sommeren, og så ser vi.
Tror det skal være et realistisk mål.
~Miau
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Målene i bøy og mark, klarer du innen utløpet av januar, Miau.![]()
You ran a marathon? That's cute …
85kg i god form.
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
1. Ha tid til å trene jevnlig.
2. Trene mer kondisjonstrening (siden jeg kan gjøre det uansett hvor jeg er i verden).
3. Spise bedre enn i 2011.
i 2012 skal jeg:
- spise mye sunnere enn hva jeg gjorde siste halvdel av 2011
- øke hurtigheten, bevegeligheten og kondisjon. Helt greit at jeg antagelig må ofre en del styrke/muskelmasse for å oppnå dette.
- en uke til Nederland for å trene.
- Fire uker til Thaland for å trene/fighte
- Fortsette å være 100% frisk fra bechterew
- Lage meg et hjemmegym for egentrening i kampsport/crossfit
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Har du bechterew Frode? Du holder deg imponerende godt. Mad props til deg!
Det har jeg. Men den holdes i sjakk med trening.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
1) Under 110kg, 100kg hadde vært enda bedre! (120kg i dag)
2) Bygge videre på kondisjonstreningen eg har drevet med i høst. Merker stor forskjell allerede men eg er fremdeles ingen løper.
3) Få tilbake litt styrke, rykke 100kg+ igjen.
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
<10% kroppsfett. Har vel en 14 nå cirka. 200kg markløft. Ligger på rundt 155-160 nå kanskje.
oi oi! Hva har skjedd? God bedring![]()
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
Mulig ruptur i leddbånd i ankel, men satser på at det bare er en saftig strekk. Skal sannsynligvis gjennomlyse den i morgen. Helvetes håndball![]()
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Ikke lett å løsrive seg fra sofalivet når du har både BONYTT og Fjell&Vidde som ligger der og lokker.
Det var legevakten, morroklumpen :-)
2 leggproteser, 1 hofte-ex og diverse hjelpemidler = bonus for onkel Tuba.
'Feo, Fuerte y Formal'
Har mål til sommeren. Etter sommeren går alltid alt som har med trening til helvete uansett.
Målet er beskjedent.
100kg bw (er 106 nå)
3000metern på 11.00 (trenger 1minutt her, men det går bra)
180 i benk (med stopp ja) (er vel ca 10kg, det kan bli vanskelig)
Se 2-tallet i knebøy og holde meg fri for skader.
Det er i motbakke det går oppover.
Generelt bli på topp samt at jeg skal perse eller touche gamle rekorder som 100+ pushups og 3200 coopers, 30+ enhåndspushups, samt at jeg skal kjøre et crossfit-program bestående av 3k + spartan workout og bli en jævel på dette! Og å bli kvitt 5 kilo ribbe!
Realistisk mål:
Strandform fra og med februar/mars, og holde den resten av året..(livet)
Litt urealistiske styrkemål:
Hadde vært moro å dra 3 x egen kroppsvekt i mark, og 2 x i benk.
Da måtte det blitt noe ala 270 i mark, 180 i benk med en kroppsvekt på 90kg... (og selvsagt 1x i knebøy..90kg)
"Samme faen hva en løfter så lenge det ser ut som en løfter mye.. "
![]()