Jeg er ute etter blader som handler om styrketrening.
Hvilke er bra og hvor får man kjøpt dem? Hvilke leser dere?
Jeg er ute etter blader som handler om styrketrening.
Hvilke er bra og hvor får man kjøpt dem? Hvilke leser dere?
svenske BODY evt Fitness magazine narvesen har de
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Rart at denne posten skulle komme nå når jeg akkurat har bestilt meg 1 år med både MD og Ironman!
Ikke så gal pris heller, 500-600kr året!
Body er en tynn blekke med masse reklame, disse amerikanske bladene er "bøker" med masse reklame! BODY suger!
md er et godt valg, jeg synes de har en litt se&hør aktig vinkling innimellom, men masse artig nytting og unyttig info.
litt synd med all reklamen da, de kunne fjernet minst 150 sider per utgivelse med bare myostatinblokkere og gud veit hvor mye møkk. (som ikke er lovlig her uansett)
som du sier er det mye billigere enn å kjøpe det på narvesen hver måned.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.
Synes MD har ufattelig mye reklame, kanskje mer enn FLEX?
Vil forresten tipse alle om å sjekke ut bladet "Shape up", ikke som seriøs treningslektyre men bare for å oppleve rusbrustreningen de promoterer! "Hvordan ta seg best ut på trening når du er svett og bla bla" "Dette godteriet inneholder minst kalorier - nå kan du kose deg med god samvittighet" o.l. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine da jeg bladde gjenom dette bladet første gangen
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
gå til
www.magazinecity.com
søk på treningsblader der. de girutrolig gode tilbud på abonnement.
jeg er abonnent på veldig mange blader... er skikkelig bladoman. på et av bladene sparer jeg 1200 i året i forhold til narvesen pris.. det er mange penger det!
Sist endret av ledix; 25-03-07 kl 20:14 Begrunnelse: skrivefetl