Noen som kan anbefale et? Gjerne et til en rimelig kostnad.
Noen som kan anbefale et? Gjerne et til en rimelig kostnad.
Jeg har aldri trent her selv, men 24/7 fitness i sentrum og mariero skal være ganske så bra.
24-7 TRENINGSSENTER
^se litt på prisene der.
Ellers har du SiS Sportssenter som ligger på Ullandhaug, stort og fint og har alt du trenger. Det går an å få medlemskap der uten bindingstid også, men da koster det 500 kroner så vidt jeg husker.
http://sissportssenter.no/
Ellers har du jo SATS og Elixia men jeg tror ikke du kommer utenom bindingstiden på noen av de..
Var å testet 24/7 på Mariero. Synes ikke det var noe særlig, for lite utstyr i vektløfting avdelingen.
jobber du der???? fra når av??? jeg skal nok trene der litt fremover er planen![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Jeg kan bare si at 24/7 fitness i "sentrum" har maks tyngde på manualene på et par og tjue kilo.
Det blir ikke mye muskler av det.
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Tror jeg kommer å gå for "trimmeriet" som har åpnet på bikuben i Hillevåg. 299 i mnden uten binding. De hadde greit med utstyr. Eneste jeg savnet var muligheter for chins og dips. Godt med vekter, bla hantler opptil 50kg

Trimmeriet?
Now we're talking,som de sier på Tasta. Nå ble jeg nesten fristet litt selv.
Her må det googles etter mer info