Hei!
Lurte på hvor ofte dere innvilger dere selv treningsfri? Hvilken ratio?
Har jo skjønt dette med at hvile av muskelgrupper etter styrketrening er viktig, men hva med kondisjonstrening?
Takk skal dere ha, og ha en SUPER kveld!!
Hei!
Lurte på hvor ofte dere innvilger dere selv treningsfri? Hvilken ratio?
Har jo skjønt dette med at hvile av muskelgrupper etter styrketrening er viktig, men hva med kondisjonstrening?
Takk skal dere ha, og ha en SUPER kveld!!
Tar hvertfall 1 dag treningsfri i uken, og minst 2 fridager på styrke i uken.. Slik det ser ut frem over blir det nok bare 4 dager styrke i uken
Har helt fri Lørdag og søndag
SCP
Har fri onsdag fredag og søndag
Fridagene er nok onsdag, laurdag og søndag.
Ta deg en uke fri feks hver 2-3 måned hvis du føler deg utkjørt og sliten.
wordOpprinnelig skrevet av Stålballa
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
tar fri visst kroppen sier det. Må lytte til kroppen min. Sier den at eg ska trene en dag hvor eg egentlig ikke trener, så trener eg![]()
Hmm merkelig for jeg hører overhodet ikke på kroppen mine. Vil den ligge på sofaen og sove går jeg og trener!
Trener annenhver dag sånn ca, gjør som de fleste andre og tar fri en uke eller to når jeg er lei eller kroppen ikke vil mer.
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Hvis jeg er dritstøl og trenger hjelp for å komme meg opp av senga tar jeg en fridag. Ellers; nada.