Tar du deg fri når det er høytid og ferier som sommerferie,vinterferie,juleferie,påskeferie osv ?
Jeg tar meg fri for å nyte ferien og nyte at jeg har trent resten av året
Jeg trener uansett
Jeg reduserer treningen
Jeg spiser og fester i ferier
Tar du deg fri når det er høytid og ferier som sommerferie,vinterferie,juleferie,påskeferie osv ?
Jeg trener uansett.
Jeg har tilfeldigvis cruising periode denne påsken. Men det er ikke typisk for høytider.
Tar et par rolige økter. Er hjemme på ferie og den skal nytes for det den er verdt![]()
reiser til fjells om en time og skal være der til neste søndag men reiser ned igjen tirsdag til onsdag for og trene 2 økter før jeg reiser opp igjen onsdagskveld.
så nei trener i ferier også... hadde jeg ikke reist vekk så hadde jeg trent hver dag
men trenger litt NORSK fjell luft i nasen, pluss litt ski gåing er ALDRI feil![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
skal nyte ferien så blir et par kondis økter mindre, men de blir da erstattet med noen lange skiturer på fjellet![]()
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Musklene mine vet ikke at det er påske.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jeg føler meg forpliktet til og kjøre minst 2 økter i uken ellers får jeg dårlig samvittighet hehe + en god del kardio. så det blir nok trening i en eller annen form i påsken.
Dyrt med drop-in når man reiser hjem på påskeferie som student. Men prøver å slenge inn noen få økter, ellers blir det mye kardio.![]()
Trener uansett
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Ferien blir det festing.. alltid
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
En dag uten trening, er en dag uten mening![]()
Jeg fester seff!
Uteliv, inneliv eller underliv?
Blir alternativ trening i form av ski, snowboard og fotball. Spisinga blir det så som så med, takker ikke akkurat nei til den deilige maten jeg får servert av mor her hjemme. Blir nok noe festing også, hyggelig å treffe igjen folk som er hjemme på ferie, og tradisjonen er nå en gang sånn at alkohol hører med i slike festlige lag
Dessuten synes jeg det er deilig å stappe i seg litt ekstra og forfalle litt nå, så får jeg litt "overskudd" og fri til å tiltre sommerdeffen med start etter påske full av motivasjon.
Hmm… Her manglet det et alternativ. Jeg legger inn ekstra trening i feriene. Tok heller en litt roligere uke frem til nå, for å få muligheten til litt bonustreninger i ferien. Noen dager med en ekstra økt.
Men først to dager til på jobb …
You ran a marathon? That's cute …

Legger vekttreningen på hylla, men regner med litt aktivitet i form av turer i fjell og kanskje litt morgensykling.
trener uansett. Samme når vi reiser vekk på sommerferie... Da er det å finne nærmeste gym![]()
NM 06 4pl. Junior
Litt forskjellig, men ofte sliter jeg med å spise nok og riktig når jeg har fri, så da blir det ofte ikke de beste øktene. Nå reiser jeg tilfeldigvis til Gran Canaria en uke, og hvis det blir noen form for trening blir det vel kun morgenturer og svømming.![]()