Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Treningsfri, noe vi alle burde unne oss?

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003

Treningsfri, noe vi alle burde unne oss?

Min siste seriøse økt i 2003 fant sted i november. Etter det så var jeg innom gymmet to ganger og bare surret rundt. Før denne uken startet, hadde jeg ikke tutchet en vekt på godt over tre uker. Any way. Etter gårs dagens "dytte-økt", så kan jeg vel mildt si at jeg er fornøyd med ressultatet. Klarte å løfte nesten 10kg mer på benkpressen, et ressultat jeg er godt fornøyd med.

Jo. Hva vil jeg frem til? At en månede fri i fra trening kan være veldig viktig for kroppen og psyken. Men hvorfor?? Har lest et sted at når en ikke bruker musklen over en lang periode, så blir det flere ft-fibere, og dermed sterkere. Men er ikke helt sikker.

Dette var andre bryst økten etter pausen, så kjører ikke 100% ennå.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Varierer veldig fra person til person ,er jeg borte ei uke så dropper styrken som regel mye , er en person som er på grensen overtrent borte ei uke eller 3 så opplever`n som regel det du beskriver.

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Hvis jeg er borte ett par uker så detter jeg fort ned i både styrke og størrelse, selv om kostholdet holdes bra gjennom hele perioden, meget irriterende.

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Styrken faller fort til meg, sizen er den samme
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Styrken faller på 7-10 dager som oftest på de fleste. Etter det eg selv har opplevd og hørt andre fortelle, og det er sinnsykt plagsomt for de fleste. Men, da er det bare å begynne på "bunn" igjen - og da ser du en raskere stigning enn før. Pleier som oftest ta 1 uke der eg bare går og tar programmet som er lagt opp med de vektene eg klarer, så er eg tilbake uka derpå i "normal" form.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    12-2003
    Jeg har hatt så mye som 4ukers pause og økt i styrke..
    Treningskompisen min falt i styrke.
    Så er vel inviduelt det der ja tipper jeg. (Som NK sier)
    Det finnes ingen snarveier til steder det er verdt å reise til.

Silver Member Pr0nDog sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Dersom man er veldig overtrent før en pause vil man løfte mer etter pausen.

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Nå er vel ikke bare en fri til for å hvile musklene da. Når jeg tar meg fri uke så er det også for å øke motivasjonen. Pleier å ta meg en fri uke når motivasjonen er på bånn eller ca hver 8-10ende uke. Og jeg tror denne faktoren spiller mye inn.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Originally posted by stor og sterk
    Nå er vel ikke bare en fri til for å hvile musklene da. Når jeg tar meg fri uke så er det også for å øke motivasjonen. Pleier å ta meg en fri uke når motivasjonen er på bånn eller ca hver 8-10ende uke. Og jeg tror denne faktoren spiller mye inn.
    Jeg er helt lik
    Når jeg trener en lang periode så daler som regel motivasjonen, så tar jeg en fri uke så er motivasjonen på topp igjen og jeg gleder meg til å gå til gymmet !

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Tar meg fri før jeg begynner på nytt program for å la musklene få litt fri og ikke overtrene meg

TEAM BODYTECH

Tri
    Tri er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem Tri sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    styrken går ned vis jeg tar en pause, men kroppen holder seg! men det kan jo variere på hva man spiser og sover i fri uka/ene

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.