Hei, jeg er en pløsete kis på 31 år som heller sliter med motivasjon og tid til å starte treningsrytmen igjen. Jeg har fundert lenge på hvordan jeg best kan klare å komme i form til sommeren og har vurdert å bruke en feriemåned + feriepenger til å klare dette. Men for å kjøre hardt på, ville det vært best å kunne reise til en treningsleir/bootcamp, med oppfølging for å ikke bare å dette av lasset og småtasse rundt med en pils i hånda. Jeg snakker 5 dager i uken løpetrening 1 til 2 timer + styrketrening senere på dagen eller hva som vil være best for meg. Jeg er har trent mye styrketrening tidligere, men de siste to årene har alt falt sammen og formen er for å si det mildt, trist. Vi snakker ikke horribelt overvektig, jeg veier nærmere 86 kilo, og burde forvitre/forandre 10-12 kilo fett. Tidligere var optimalvekten på 80 kilo, men musklene er slappe og spekket begynner å henge. Derav småpanikken.
Jeg har stor tro på at jeg vil klare å fortsette treningen dersom jeg bare får denne kick-start'en. Men det er litt viktig at jeg får tid fra venner og familie for å klare det. Festing er det jeg ikke trenger å tenke på når jeg forsøker å trene meg opp.
Spørsmålet mitt er bare om det finnes slike "Bootcamps". Helst milevis fra venner og kjente. Og siden jeg bruker feriemåneden på dette, så er utlandet et akseptert alternativ. Jeg er bra dekka i feriepenger, så pris kan umulig bli noe issue. Med mindre vi snakker opphold i Dubai Tower.
What you say? Noen som har noen tips ?
Takk uansett for at dere tok dere bryet å lese igjennom.![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat