Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Treningslocation?..

Medlem
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    27

Treningslocation?..

Hvordan kan locations påvirke treningsøkten?

Etter jeg regga meg her så har jeg tatt stormskritt mot det forholdet jeg vil ha til kroppen min!
    Har lært mye. Nå noterer jeg alt mellom himmel og jord. Lære av erfaring er key!

Nå har jeg funnet ut at jeg så langt oppnår mye bedre resultater når jeg trener hjemme i første etasje, enn i kjelleren. Kanskje har jeg tilfeldigvis vært dårligere til å få i meg energi og annen næring de dagene med trening i kjelleren. Neste steg blir å sjekke den muligheten nærmere.. Teorien jeg har mest tro på er luften og dens kvalitet. Kanskje mindre oksygen og mer fuktighet der nede..
    Er også interessert i hvordan omgivelsene påvirker det psykiske, og hvordan det igjen påvirker treningsresultatet..(?)

Hva tenker, og hvilke erfaringer har dere på dette området?
    Stevens helsereform - sommeren 2010:
    Første mål; 50armhevinger, 25chins og store forbedringer i bevegligheten.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Ikke glem at jo nærmere jorden du er, dess flere jordånder tiltrekker du, og disse kan være tunge i kroppen. Høyere oppe i første etasje er det luftåndene som regjerer, og de gjør kroppen lett og luftig.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Hvis denne teorien din stemmer, ville Olaf Dahl blitt en langt bedre markløfter om han bare begynte å trene i 1. etasje

Jeg tror for å være helt ærlig at det ikke spiller inn, med mindre du har sopp og asbest og pest i veggene i kjelleren. Men om du skulle få en fiks idé om at sånne ting påvirket prestasjonene, da skal jeg love deg at det vil gjøre det rimelig raskt
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Medlem
    Ble medlem
    05-2010
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Ikke glem at jo nærmere jorden du er, dess flere jordånder tiltrekker du, og disse kan være tunge i kroppen. Høyere oppe i første etasje er det luftåndene som regjerer, og de gjør kroppen lett og luftig.
    Jeg skjønner ikke helt hvor det overnaturlige kom inn i bildet

Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Hvis denne teorien din stemmer, ville Olaf Dahl blitt en langt bedre markløfter om han bare begynte å trene i 1. etasje

Jeg tror for å være helt ærlig at det ikke spiller inn, med mindre du har sopp og asbest og pest i veggene i kjelleren. Men om du skulle få en fiks idé om at sånne ting påvirket prestasjonene, da skal jeg love deg at det vil gjøre det rimelig raskt
    I en kjeller med mye fukt og lite oksygen vil det jo være logisk å tenke at det går utover hvordan kroppen reagerer. Uansett, skjønner fristelsen for å tulle og gjøre narr av slike temaer. Men ett av poengene mine.. Eller som jeg lurer på er jo nettopp det psykolgiske. Som du sier; får du en ide om at det er sånn kan det bli sånn. Og selvfølgelig er det sant. Og derfor kan jo det virke andre veien også. F.eks i omgivelser av stygge betongvegger og tøff musikk vil jeg få et mer djevelsk faen dette skal greie, tøft humør. Enn hyttemøbler, Ludo og ompamusikk
    Stevens helsereform - sommeren 2010:
    Første mål; 50armhevinger, 25chins og store forbedringer i bevegligheten.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.