Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 101

Tråd: Treningsmetode som gir deg 6kg muskelmasse på 3 måneder...

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Treningsmetode som gir deg 6kg muskelmasse på 3 måneder...

På gymmet hvor jeg trener så trener også en muskelteraput. De som driver styrke og kroppsbygging i Tønsberg vet hvem karen er. Svært beist av en kar. Kom i snakk med han her om dagen og han nevnte treningsmetoden han brukte. Dette programmet kom visstnok fra et spesiellt treningssenter i Los Angeles hvor proffe idrettsutøvere ble sendt og la på seg 6-7kg muskelmasse i løpet av 3 måneder. Dette kostet 250 000,- per utøver.

Når jeg spurte om navnet på dette treningsopplegget så fikk jeg som svar at jeg ikke kom til å finne noe om det på internett. Han hadde fått det gjennom en kamerat som hadde jobbet der eller noe slikt. Han hadde brukt programmet på en kar i 50 årene og han hadde lagt på seg 7,5kg muskelmasse i løpet av 10 måneder.

Alt dette er jo veldig imponerende, og med tanke på det ene kiloet jeg ligger på meg i året med muskelmasse så kunne jeg godt tenkt meg noe slikt. Men jeg er blitt veldig skeptisk til alle slikt revolusjonerende ting. Men kanskje noen av dere vet hva han snakker om? Dette er tross alt en kar som vet hva han snakkker om når det kommer til trening. Så det er litt overraskende å høre slikt komme fra han.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Bruk 100 000,- på test og tren. Garanterer deg mer enn 7.5kg muskelmasse på 10måneder. Hørtes mystifistisk ut
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Han presiserte at dette var resultater man fikk reint.

Jeg bare blir forvirra når personer med høyt kunnskapsnivå sier slikt.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Han presiserte at dette var resultater man fikk reint.

Jeg bare blir forvirra når personer med høyt kunnskapsnivå sier slikt.
    Sorry, jeg kjøper det ikke. 250 000 for noe slikt? hmmm, dyrt usporbart dop de får isåfall

Hørtes veldig merkelig ut...
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Nei jeg kjøpe det heller ikke. Hadde det vært noe som var fantastisk mye bedre en alt annet så hadde vi hørt om det. Kanskje det er Victor Conte som har utivklet en enda bedre versjon av "the Clear" og startet et treningsstudio hehe.

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    Du må jo bare prøve å melke ham ytterligere for mer informasjon.

Skjenk ham fulll og se hva som skjer

Ellers kan det jo tenkes at han rett og slett er en skrytepave som liker å lage litt mystikk rundt sin egen person. Vi har vel alle vært utfor slike personer som tilsynelatende virker redelige, men når det kommer til saken så lyver de så de tror det selv.

Men for all del, fortell hvis du finner ut noe

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Eller du kan legge han i bakken og tvinge det ut av han haha , er det han jeg tror det er så må vi vel samle 5-6 fitnesspratere for å velte bjørnen over ende

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    hehe, jeg har fått det treningsopplegget av han hmm, lurer på hvor det er

det som er forvirrende, eller hva man skal kalle det.. er at han sier han har gjennomført dette i praksis på seg selv. og som du sier mrm, han har peil
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Bruk 100 000,- på test og tren. Garanterer deg mer enn 7.5kg muskelmasse på 10måneder. Hørtes mystifistisk ut
    Høres sikrere og mer sannsynlig ut animal sitt forslag ja.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    250.000 for 7kg muskler? Da skulle de kommer smertefritt og blitt værende for alltid

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    7kg 100% muskel masse er det ytterst få som klarer å få til, og det til og med av de som bruker på et helt år!
    så dette hørtes jo meget spennende ut
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jess, 6kg på 3 mnd, nå har de endelig funnet den magiske formel! Det er forresten en ny metode som gir like gode resultater som dette HVER uke i muskelbladene, koster mye mindre til og med.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Jess, 6kg på 3 mnd, nå har de endelig funnet den magiske formel! Det er forresten en ny metode som gir like gode resultater som dette HVER uke i muskelbladene, koster mye mindre til og med.
    haha ja! like morsomt hver gang jeg kjøper flex og lignende å leser de supre annonsene! det morsomste er jo bildene som faktiskt blir lagt ut i annonsene for å vise resultat! det overgår tv shop med GOD margin hehe...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg har en bombesikker måte å legge på seg syv kilo muskler på ett år:

- spis 5000 kalorier daglig mer enn du forbrenner. Da bør du legge på deg minst 200 kilo fett i løpet av året. Trener du litt en tillegg og har en partisjonering på fem prosent mtp muskler/fett, legger du på deg til kilo biff.

Elite Broscientist McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Jeg har en bombesikker måte å legge på seg syv kilo muskler på ett år:

- spis 5000 kalorier daglig mer enn du forbrenner. Da bør du legge på deg minst 200 kilo fett i løpet av året. Trener du litt en tillegg og har en partisjonering på fem prosent mtp muskler/fett, legger du på deg til kilo biff.
    Spørs om det blir så mye billigere dersom man skal spise noe annet enn havregryn
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Det finnes ikke noe magisk treningsopplegg, du må bare legge inn masse arbeid, presse kroppen samtidig som du konsentrer deg om optimal restutisjon (dvs innføre kontrastdusjer, badstue osv) og spiser MYE. Venn deg til å spise rundt tre svære måltid om dagen istedet for å knote med 6-8 mindre som du har lagret i udelikate tupperwarebokser som gjør at du ender opp med at du går lei og bare spiser litt av hver osv.

Alle slike revolusjonerende superløsninger er som regel ikke stort annet enn scam. Det at de tar 250k pr utøver gjør det hele bare mer sannsynlig at det er det.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar Vis post
    Det finnes ikke noe magisk treningsopplegg, du må bare legge inn masse arbeid, presse kroppen samtidig som du konsentrer deg om optimal restutisjon (dvs innføre kontrastdusjer, badstue osv) og spiser MYE. Venn deg til å spise rundt tre svære måltid om dagen istedet for å knote med 6-8 mindre som du har lagret i udelikate tupperwarebokser som gjør at du ender opp med at du går lei og bare spiser litt av hver osv.
    Digg at du kan mer om treningsopplegg enn mrmuscle

Forøvrig synes jeg kontrastdusjing har vært lite diskutert her på forumet!
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Contrast shower er digg restitusjon!

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    La oss høre mer om kontrastdusjing og badestue!

Dette har jeg aldri benyttet meg av, men det hørest sexy ut.

Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Det er aktiv restitusjon. Jeg bruker noen ganger contrast showers når jeg er sliten i kroppen. Greia er at du veksler mellom veldig kaldt og varmt vann, og sjokker kroppen. Veit ikke hvordan eller hvorfor det funker.

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Kulde fungerer som en vasokonstriktor (tynner blodårene og begrenser gjennomstrømning) og varme som vasodilatasjon (øker gjennomstrømning) i blodårene og vil med veksling dermed føre til forbedret blodgjennomstrømning og bl.a fjerning av melkesyre og Ca++ som ligger i/ved muskelcellene og irriterer nerveendene som fører til DOMS/"stølhet."

GridIron Barbell

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    Tøft.

Har jo eksperimentert litt med dette på gøy tidligere uten noe slikt formål.

Finnes det noen retningslinjer på hvor mye som er nødvendig og hvor lange intervallene skal være?

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Lurer på om dette funker for å bli mindre øm i rassen dagen etter at man har spekulert med den store dildoen.

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Hvor lenge skal man kjøre på med kaldt vann? Hørtes igrunn bare ubehagelig ut.
    Og, er det iskaldt det er snakk om? Eller litt under temperert?

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Lurer på om dette funker for å bli mindre øm i rassen dagen etter at man har spekulert med den store dildoen.
    Du er en latterlig fyr.... Gay as hell..

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Du er en latterlig fyr.... Gay as hell..
    Det du prøver å si er at du er homofob. Nå kan du begynne å bearbeide dine fordommer

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Fobi har ikke noe med fordommer å gjøre, dessuten sa han ikke noe om at han hverken var redd for homofile eller har fordommer mot dem. Han påpekte bare at du var homofil At du tok oppfattet det som noe negativt sier mer om dine fordommer..
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Fobi har ikke noe med fordommer å gjøre, dessuten sa han ikke noe om at han hverken var redd for homofile eller har fordommer mot dem. Han påpekte bare at du var homofil At du tok oppfattet det som noe negativt sier mer om dine fordommer..
    Gay er ikke nødvendigvis det samme som homofil, jeg tenker det også kan bety homoSEKSUELL.
    Jeg oppfatter det som negativt siden jeg er kjent med at HitFrank blir sint på så meget, og dømmer andre og annet.
    Greit nok, jeg er heller ikke totalt kurert for min homofobi. For hvis jeg hadde vært totalt fordomsfri skulle jeg hatt sex med mine guttevenner.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av macho271 Vis post
    Selv fører jeg bare dusjestrålen ned til underlivet og holder den nært åpningen med kaldt vann til det blir ubehagelig. Det er snakk om sekunder her før man har gjort jobben bra nok. Etterpå kan det føles som om rumpen hullet har blitt mindre, akkurat som tissen kan bli i kaldt vann.

Superior newbie Unleashed sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    26
    Ifølge wiki (Wiki)så er det ca 1 min kaldt, 1-3min varmt, så kaldt igjen. Regner med det skal være så kaldt vann man klarer å stå i.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Unleashed Vis post
    Ifølge wiki (Wiki)så er det ca 1 min kaldt, 1-3min varmt, så kaldt igjen. Regner med det skal være så kaldt vann man klarer å stå i.
    Hvis man står er vannet for varmt etter min mening. Penis skal krympe, helt naturlig i kaldt nok vann.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Det du prøver å si er at du er homofob. Nå kan du begynne å bearbeide dine fordommer

Homofob eller ikke, men du med en svær dildo i ræva er like usexy som ståpåjenta som blir knulla av et esel...

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Gay:
    adjective, -er, -est, noun, adverb
    –adjective 1. having or showing a merry, lively mood: gay spirits; gay music.
    2. bright or showy: gay colors; gay ornaments.
    3. given to or abounding in social or other pleasures: a gay social season.
    4. licentious; dissipated; wanton: The baron is a gay old rogue with an eye for the ladies.
    Er det noe galt i være glad, lystig, lyssinnet eller litt utsvevende? Evt glad "as hell"?

Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av IcaTunfisk Vis post
    Gay:
    adjective, -er, -est, noun, adverb
    –adjective 1. having or showing a merry, lively mood: gay spirits; gay music.
    2. bright or showy: gay colors; gay ornaments.
    3. given to or abounding in social or other pleasures: a gay social season.
    4. licentious; dissipated; wanton: The baron is a gay old rogue with an eye for the ladies.
    Er det noe galt i være glad, lystig, lyssinnet eller litt utsvevende? Evt glad "as hell"?
    In modern English, gay has come to be used as an adjective (occasionally even as a noun) that refers primarily to homosexuality. By the end of the 20th century the word gay was recommended by major style guides to describe people attracted to members of the same sex.

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Å, ja? Er det sant? Bra du sa det, for det visste jeg ikke, og det ville jeg vel aldri ha funnet ut heller, dersom du ikke hadde sagt det. "Gay" er jo tross alt et ord man sjelden hører, så takk for at du lærte meg det.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Homofob eller ikke, men du med en svær dildo i ræva er like usexy som ståpåjenta som blir knulla av et esel...
    Hehe, du og dine fantasier altså! Jeg sa vel ikke at jeg førte dildoen inn i åpningen, kanskje jeg bare stryker den opp og ned langs åpningen og spytter på den?

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Du har ikke bare misforstått flere lokale slængbegrep for å bruke steroider, veksthormoner og diverse peptider? Begynne med noe skikkelig kosttilskudd, honning(dunderhonning), "nytt treningsprogram", gjøre noe med "kostholdet", smurfedrops, osv. Sikkert en fin, men lite effektiv måte ved kunnskap, for å unngå å bli gjennomskuet av mor og far, eller i dette tilfellet deg.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Du har ikke bare misforstått flere lokale slængbegrep for å bruke steroider, veksthormoner og diverse peptider? Begynne med noe skikkelig kosttilskudd, honning(dunderhonning), "nytt treningsprogram", gjøre noe med "kostholdet", smurfedrops, osv. Sikkert en fin, men lite effektiv måte ved kunnskap, for å unngå å bli gjennomskuet av mor og far, eller i dette tilfellet deg.
    what ??

Platinum Member
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Gay er ikke nødvendigvis det samme som homofil, jeg tenker det også kan bety homoSEKSUELL.
    Jeg oppfatter det som negativt siden jeg er kjent med at HitFrank blir sint på så meget, og dømmer andre og annet.
    Greit nok, jeg er heller ikke totalt kurert for min homofobi. For hvis jeg hadde vært totalt fordomsfri skulle jeg hatt sex med mine guttevenner.
    Damn mann, du har store fritidsproblemer med dine forsøk på å være intelektuell, filosofisk og politisk korrekt med alt. Du får bruke tiden din til noe fornuftig og gå og pleie dine "guttevenner".

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av BOB Vis post
    Tøft.

Har jo eksperimentert litt med dette på gøy tidligere uten noe slikt formål.

Finnes det noen retningslinjer på hvor mye som er nødvendig og hvor lange intervallene skal være?
    Begynn med 1-3 min varmt og 1 min gradvis kaldere. Etter hvert klarer du å stå i iskaldt vann i flere minutter, varier og jobb deg oppover.
    Repeter denne syklusen, og avslutt med kaldt vann.

GridIron Barbell

Medlem manbearpig sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    Det er aktiv restitusjon. Jeg bruker noen ganger contrast showers når jeg er sliten i kroppen. Greia er at du veksler mellom veldig kaldt og varmt vann, og sjokker kroppen. Veit ikke hvordan eller hvorfor det funker.
    Litt lesestoff
    http://www.ironaddicts.com/forums/sh...ontrast+shower

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus Vis post
    Damn mann, du har store fritidsproblemer med dine forsøk på å være intelektuell, filosofisk og politisk korrekt med alt. Du får bruke tiden din til noe fornuftig og gå og pleie dine "guttevenner".
    Du tror folk må forsøke for å være annerledes enn deg, der tar du feil. Hvis du mener at å stikke pikk i rompa til guttevenner er mer fornuftig bruk av tid, så sier det vel mest om dine fritidsønsker

Shakespeare
    Ble medlem
    06-2003
    Du tror folk må forsøke for å være annerledes enn deg, der tar du feil. Hvis du mener at å stikke pikk i rompa til guttevenner er mer fornuftig bruk av tid, så sier det vel mest om dine fritidsønsker
    Denne tråden klarte dere virkelig å fucke opp! Topic?
    I know I was born and I know that I’ll die.
    The in between is mine. I am mine.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Erik--- Vis post
    Denne tråden klarte dere virkelig å fucke opp! Topic?
    Det har du rett i.
    Måtte bare svare tullingen som får vondt av å se andre vær mer intellektuell og reflekterte enn han, uten å prøve.

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sett bortifra starten og et par andre innlegg så ble det høy TF faktor over denne tråden ..

Ontopic så er det spennende med aktiv restitusjon og alt rundt restitusjon som kan gjøres for å få fortgang på det hele.
    Husker jeg prøvde disse dusjemetodene tidligere fordi jeg hadde hørt at det satt fart på forbrenningen.....

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Sett bortifra starten og et par andre innlegg så ble det høy TF faktor over denne tråden ..

Ontopic så er det spennende med aktiv restitusjon og alt rundt restitusjon som kan gjøres for å få fortgang på det hele.
    Husker jeg prøvde disse dusjemetodene tidligere fordi jeg hadde hørt at det satt fart på forbrenningen.....
    Og du slutta pga det ikke gav noen effekt?

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    Det kan jo tenkes at han foretrekker en varm dusj

Jeg skulle begynne i går, men pga en kaloribombe av en pizza i ovnen hadde jeg ikke tid.

Lover å gjøre det i kveld!

Ble medlem
    05-2003
    Nei det ga for god effekt så han måtte slutte på grunn av muskelsvinn.

Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Er det en ide å ikke gjøre dette for ofte, men begrense det til perioder med hard trening? Ser for meg at kroppen kan bli for vant med dette, og effekten kan avta? Noen tanker rundt dette?

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    På gymmet hvor jeg trener så trener også en muskelteraput. De som driver styrke og kroppsbygging i Tønsberg vet hvem karen er. Svært beist av en kar. Kom i snakk med han her om dagen og han nevnte treningsmetoden han brukte. Dette programmet kom visstnok fra et spesiellt treningssenter i Los Angeles hvor proffe idrettsutøvere ble sendt og la på seg 6-7kg muskelmasse i løpet av 3 måneder. Dette kostet 250 000,- per utøver.

Når jeg spurte om navnet på dette treningsopplegget så fikk jeg som svar at jeg ikke kom til å finne noe om det på internett. Han hadde fått det gjennom en kamerat som hadde jobbet der eller noe slikt. Han hadde brukt programmet på en kar i 50 årene og han hadde lagt på seg 7,5kg muskelmasse i løpet av 10 måneder.

Alt dette er jo veldig imponerende, og med tanke på det ene kiloet jeg ligger på meg i året med muskelmasse så kunne jeg godt tenkt meg noe slikt. Men jeg er blitt veldig skeptisk til alle slikt revolusjonerende ting. Men kanskje noen av dere vet hva han snakker om? Dette er tross alt en kar som vet hva han snakkker om når det kommer til trening. Så det er litt overraskende å høre slikt komme fra han.
    Kjenner denne karen du nevner her,og du bør ta det med en klype salt for å si det slik.

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.