På gymmet hvor jeg trener så trener også en muskelteraput. De som driver styrke og kroppsbygging i Tønsberg vet hvem karen er. Svært beist av en kar. Kom i snakk med han her om dagen og han nevnte treningsmetoden han brukte. Dette programmet kom visstnok fra et spesiellt treningssenter i Los Angeles hvor proffe idrettsutøvere ble sendt og la på seg 6-7kg muskelmasse i løpet av 3 måneder. Dette kostet 250 000,- per utøver.
Når jeg spurte om navnet på dette treningsopplegget så fikk jeg som svar at jeg ikke kom til å finne noe om det på internett. Han hadde fått det gjennom en kamerat som hadde jobbet der eller noe slikt. Han hadde brukt programmet på en kar i 50 årene og han hadde lagt på seg 7,5kg muskelmasse i løpet av 10 måneder.
Alt dette er jo veldig imponerende, og med tanke på det ene kiloet jeg ligger på meg i året med muskelmasse så kunne jeg godt tenkt meg noe slikt. Men jeg er blitt veldig skeptisk til alle slikt revolusjonerende ting. Men kanskje noen av dere vet hva han snakker om? Dette er tross alt en kar som vet hva han snakkker om når det kommer til trening. Så det er litt overraskende å høre slikt komme fra han.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat