Noen som vet om noen ok gym i Bergen, som er litt mer hardcore enn sats osv?? Tror i hvertfall det skulle være marked for noe sånt..
Noen som vet om noen ok gym i Bergen, som er litt mer hardcore enn sats osv?? Tror i hvertfall det skulle være marked for noe sånt..
det skal visst åpne et til høsten visst de finner lokale.
er visst inneheaverne av fotballpuben pluss et par til som er gått sammen og har kjøpt utstyr.
Sol & Bol er vel litt mer hardcore...selv om det ikke er så hardcore så har jeg sett en del med rimelig størrelse på vektertorget de gangene jeg har vært der...
Fotballpuben ja...det sier vel sitt, jalla plass![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Masse hyggelige folk der!!! Sats på vestkanten er vel det mest hardcore du finner for øyeblikket. Huser en god del byggere som Even Daae og Kennet.
Vektertorget er jo bare TRAGISK!! Hadde det blitt køsystem i inngangen og max 10 mann inne om gangen kunne det kanskje funka, men det blir jo for dumt. I tillegg er lufta så gammel og dårlig at det er fare for å svime av bare i løpet av oppvarmingen!!
Flytter til Bergen igjen etter påske, men hvor jeg skal trene aner jeg ikke..
Hvor ligger sol& bol?
Sats på vestkanten? Hvor er det?
Tragisk at norges 2. største by ikke har noe skikkelig gym.. tsk tsk
[QUOTE]Flytter til Bergen igjen etter påske, men hvor jeg skal trene aner jeg ikke..
Hvor ligger sol& bol?
Sats på vestkanten? Hvor er det?
sats på vestkanten ligger På nettopp vestkanten, gå inn på vestkanten, over broen og du kan ikke bomme.....
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
Opprinnelig skrevet av D.O.G.
Sol & Bol eler Sentrum Sol og.. ligger i lille øvregat,bak politistasjonen.
Clausthaler....

Shape Fitness på sotra er vel det beste gymmet i omegnen rundt bergen.
er det laangt ut på sotra det? eller der i området rundt sartor?

På sartor senter. Jeg likte det gymmet meget bra isåfall, var vel opp til 70-80 kg i hantler, 4 stk nedtrekk, beinpress, hacklift, knebøystativ, benkpress, osv. Ganske bra utrustet faktisk.
noe å ha i bakhodet... er jo bare en buss for meg....

Er egentlig det for meg og, men er litt stress og tidkrevende å komme seg ut der og tilbake, men er verd det hvis man har tid, bra gym. Var vel rundt 300 kroner måneden tror jeg.