Jeg trenger litt input på hvordan jeg skal legge opp et treningsprogram for ei jente som ikke tidligere har drevet styrketrening. Det er bare for å trene gjennom kroppen og holde en viss form. Vedkommende er 18 år, ca 170 og 45kg.
Jeg trenger litt input på hvordan jeg skal legge opp et treningsprogram for ei jente som ikke tidligere har drevet styrketrening. Det er bare for å trene gjennom kroppen og holde en viss form. Vedkommende er 18 år, ca 170 og 45kg.
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
dama mi synes hvertfall det er driiit kjedelig å ta av og på vekter, så hantler er å anbefale![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
oh, 170cm og 45 kilo.. mmmm snadder
jeg har satt opp en helt enkel tosplitt til dama, fokus på baseøveler, og delt opp at dag 1 er overkropp, dag 2 er bein og mage. og utover det kjører hun 1 øvelse a 3 sett pr muskelgruppe. dette kjører hun fint igjennom på ca 30min og så har hun en halvtime på mølla etter styrken. dette fungerer fint her. så får hun kjørt igjennom kroppen halvannen gang med 3 treninger i uken.
ett pådriv for henne i allefall er at hun syntes det er veldig ålreit om jeg er med å hjelper til når hun skal trene, mase litt på så hun yter litt ekstra samt veilede og hjelpe litt til, det hjelper på motiasjonen og hun trives bedre med treninga..
jeg ser henne har fremgang fysisk og hun blir også sakte men sikkert sterkere, good shit![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Hehe, så visst snadder
Hvor mange øvelser/sett/reps legger du opp til? Trur en to dagers splitt hadde passet fint.
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
strakmark (for rumpa), bulgarsk utfall, benkpress, dips i benk, nedtrekk og roing...og kanskje noen isolasjonsøvelser.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
ca 5-6 øvelser pr dag og 3 sett på hver. starter med baseøvelsene, så annet småplukk i slutten av økta, bryst, rygg og skuldre, så en øvelse på biceps og en på tri.. f.eks benkpress, nedtrekk, militærpress, bicepscurl med stang, og franskpress, hun kjører sånn 8-10 reps, noen ganger litt høyere..
ryggøvelsene varierer mellom mark, roing og nedtrekk som regel.. har tilsvarende mengde på øvelser og reps på beindagen. da starter det med knebøy, så beinpress med smal beinstilling, utfall, legcurl og litt calvpress, så mage til avslutning..
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Takk for hjelpen! Har fått til et ok opplegg nå, får vi teste det i praksis og modifisere underveis![]()
Selv ville eg presset 5x5 powerbuilding på henne![]()
Of all the things I've lost I miss my mind the most.