Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Treningsprogram ?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32

Treningsprogram ?

Jeg har trent stort sett hver dag nå siden begynnelsen av januar og har fått meg et bra utgangspunkt for å begynne på litt tøffere treningprogrammer. Nå kjører jeg en 4-split hvor jeg kjører bryst og biceps 2 ganger i uken, og skuldre og triceps 2 ganger i uken. Slik ser det ut: Mandag: bakside lår, forside lår. Tirsdag: Skuldre og triceps. Onsdag: Bryst og biceps. Torsdag: Rygg og legger. Fredag: Bryst og biceps. Søndag: Skuldre og triceps. Lørdager er det spinning for å brenne bort litt tull. Nå vil jeg prøve et annet program. Et program som funker som faen! Er det noen som har forslag ?

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Test 5x5 greiene og spis som 3 hester.
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Hehe.. ja, jeg er klar over at det er viktig å spise.. Pakker i meg proteinshaker med karbohydrater og greier. Jævlig vond smak! Men karbohydratene legger seg jo bare på magen.. Skikkelig annoying!!

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Ikke drikk carbs/gainer annet enn etter trening. Da slipper du noe av det problemet tenker jeg.
    Sats på MAT der det er mulig og tilføy shakes der maten ikke strekker til.
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Kliss nytt medlem Yawa sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    24
    ikke sats på noe annet enn på vanlig naturlig mat. Det er hvertfall min mening.

Når det gjelder treningen kan man jo tilføye at du har et tett program da, ikke nødvendig i det hele tatt, ta heller å del det litt mere opp, tren hardere på forskjellige områder om gangen og hold deg til "en-gang-i-uken" opplegget. Trener du triceps og skuldre en dag i uken trenger du ikke tenke mere på det før til neste uke, bare sørg for å sliter deg godt ut den dagen du trener "det". Dette gjelder resten av øvelsene også

Forresten, den spinningen din kan du godt ha som oppvarming anhver gang, eller noe, du skal trene.

Lykke til med treningen

MVH
    Thomas

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Jeg er uenig med deg med at det holder å trene en muskelgruppe bare 1 gang i uka. I allefall er ikke det det beste, i allefall ikke for nybegynnere. Musklene er uthvilt før en uke er godt og for maksimal muskeløkning burde man kanskje vurdere og trene en muskelgruppe 2 ganger i uka

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av losa
    Jeg er uenig med deg med at det holder å trene en muskelgruppe bare 1 gang i uka. I allefall er ikke det det beste, i allefall ikke for nybegynnere. Musklene er uthvilt før en uke er godt og for maksimal muskeløkning burde man kanskje vurdere og trene en muskelgruppe 2 ganger i uka
    med hvilke kilder vil du backe opp denne dataen?

rart det du sier her ettersom det faktisk kan ta korsryggen etter skikelig påkjenning opptil 11 dager og fullstendig restituere seg selv..

but plz...do your thang
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Kliss nytt medlem Yawa sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    24

litt uenig

Sitat Opprinnelig skrevet av losa
    Kan jo starte med å fortelle at jeg ikke snakker om en muskelgruppe i uken, hvis du leser hva jeg har skrevet er det snakk om 2 muskelgrupper "triceps og skuldre". Men du må tenke på at selv om du trener triceps og skuldre er det også flere bi-muskler inne i bildet som får påkjenning.

Og når du begynner å snakke om nybegynnere er du helt på villspor, en nybegynner takler ikke samme påkjenning som en veltrent person, så det blir litt rart å trekke det inn i denne sammenheng. Og at alle som trener og kan mye rundt dette temaet sier det er VIKTIG å få så mye avslapping i musklene så mye som mulig, hvertfall når det er snakk om en nybegynner.

Men som Fitnessfrosk sier; "but plz...do your thang"

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.