-
Superior newbie
Treningsprogram
på www.treningsportalen.tk er det et treningsprogram du finner utifra et sjema.. Lurte på om det var meningen og klare alle settenen og repetisjonene helt selv, eller det var meningen at du skal få hjelp til og klare alle rep/sett..
Fant reningsprogrammet for min max, men klarte absolutt ikke de siste settene med så mange antall reps jeg skulle ha. Er programmet laget slik at det er meningen at man skal få hjelp til og klare det??
Noen som har brukt dette programmet?? Økte dere i styrke eller??
mvh
FruitDrops
-
Superior newbie
ingen som vet dette? :??:
-
Medlem
En jeg kjenner fulgte det programmet der, og økte 13 kg i benken på 6 uker.
-
Cornell: Det er ikke verst!
Får vel få prøvd det selv også, men dere kjenner sikkert meg. Jeg bytter ofte program, og skal prøve russisk ptp, smolov og HST før jeg skal prøve det der. Her har vi planene klare!
-
Superior newbie
ikke gale og øke 13 kg nei.
-
Musclegain pratet på en som hadde økt 25kg i benken på 6 (ikke 7) uker med det programmet. Om han sa det for å reklamere for siden sin, eller om det var sant veit jeg ikke, men det er isåfall jævli bra.
-
Superior newbie
oioi, det var jo kolosalt da..
Lurer fremdeles på om du skal ha hjelp til og klare alle reppene selv, eller er det bare jeg som ligger litt under antall rep i forhold til max..
-
Du skal klare alle reppene selv bortsett fra der det står N. N= Negativ, og betyr at du skal senke vekten selv og partneren løfte den opp igjen. Hadde jeg vært deg hadde jeg begynt på programmet på nytt, men da kan du late som om persen din er 5kg mindre enn den er. Du vil uansettt få et bra resultat!
Du veit at programmet er satt opp i lbs og ikke i kg? Det regner jeg med at du gjør, eller? Jeg har laget et regneark som setter opp alt i kg istedenfor pund, så hvis du vil at jeg skal regne ut hvilke vekter du skal bruke så bare si ifra.
-
Superior newbie
Vet jeg må regne om til kg. Har gjort det, har alt økt litt på de 2 ukene jeg har holdt på nå.. Virker som et bra program!
mvh
fruitdrops
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere innleggene dine
-
Forumregler
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.