Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Treningsprogram eller ikke?

Medlem
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    27

Treningsprogram eller ikke?

Jeg begynner å gå lei av å ha treningsprogram og lurer på å gå over til å bare ha faste dager å kjøre hver muskelgruppe istedenfor å vite akkurat hvilke øvelser og hvilke vekter jeg skal bruke før jeg skal bruke før jeg drar på trening.
    Jeg synes det ødelegger litt av moroa.

Er det noen som gjør eller har gjort dette med bra success her?

Kostholdsplan skal jeg foresten fortsette med.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Veldig mange trener jo splitt trening på den måten.

*TNT*
    Gjest
    Om du er såpass disiplinert at du trener det du trenger å trene og ikke det som du liker best så fungerer det veldig bra.
    Hvis ikke er det lett for å bli favorittøvelsene hver gang.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    En bekymring jeg har på den type trening er progresjon. Hvordan kan du ha kontroll på progresjonen når du trener hva du føler for og hva belastning du føler for?

Medlem
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    27
    Det er litt av problemet at det blir vanskeligere å følge med på progresjonen.

Men det går an å ha fastsatt progresjon på baseøvelsene, og kanskje ta isolasjonsøvelser litt på feelingen.

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Av praktiske hensyn, dvs opptatte apparater, kø osv, pleier jeg aldri å planlegge en økt utover hvilke muskelgrupper jeg skal trene. Synes dette fungerer bra for meg. Muligheten til å følge progresjonen eksakt blir mindre som MrM påpeker, men for de fleste av oss betyr ikke dette så mye. I tillegg er det jo et begrenset antall muligheter for øvelser på de fleste gym så en klarer å holde en grei nok oversikt over progresjonen.

Trener for Idretten! Matto%whey sin avatar
    Ble medlem
    09-2008
    Alder
    18
    Jeg trener uten program....
    Da kan du jo bestemme "selv" hvilke øvelser du vil gjøre den dagen, men jeg passer på at jeg får trent litt rundt omkring på kroppen.

PS. Jeg får bare trent 1 "skikkelig hard" økt i uka, så da nytter det ikke å ha et program...

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Owndawg Vis post
    Det er litt av problemet at det blir vanskeligere å følge med på progresjonen.

Men det går an å ha fastsatt progresjon på baseøvelsene, og kanskje ta isolasjonsøvelser litt på feelingen.
    Det gjør jeg. And I like it.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.