Hei.
Har i en periode brukt dette programmet som jeg føler gir et bra resultat. Det jeg lurer på er om det er noen muskelgrupper jeg ikke dekker, og om det er noen øvelser dere anbefaler over de jeg har kommet frem til. Kom gjerne med andre kommentarer også! Si gjerne hvorfor
Mål: Øke volum generelt i overkropp, "V" form. Prøver på definert kropp, uten alle blodårene, hvis dere skjønner?
Jeg kjører et tredelt program:
Mandag: Bryst/Tri's
Tirsdagt: Fri
Onsdag: Rygg, Biceps, underarm
Torsdag: Fri
Fredag: Skuldre/Ben
Når trener jeg mage?
Brystøvelser:
- Sittende benk 8x3
- Dumbell press, incline 8x3
- Bryst Dips
- Peck deck "vanlig" 8x3
Armer:
- Biceps: Stående Bicep Kabel "curl" (med maskin. altså bare en stang som trekkes opp ved hjelp av biceps) 10x3 (så mange jeg klarer på siste rep)
- Triceps: Triceps Pushdown - Rope Attachment (motsatt av over) 10x3, så mange jeg klarer på siste rep.
Skuldre:
- Skulderpress (bak hodet med stang): 8x3
- Sidehev med manualer 8x3 - denne tror jeg kan bedres? Blir ikke denne dekket av de andre øvelsene?
- One Armed Cable Laterals (trekke kabel skrått nedenifra til hodethøyde motsatt side) 8-10x3
Rygg:
- Nedtrekk bak hodet 8x3
- Nedtrekk foran, håndflate mot ansikt, "close grip" 8x3
- Dumbbell Rows (trekke opp en manual inntill kroppen, står lent over en benk) Trener latissimus dorsi, eller vinger.
- Roman Chair (rygghev) 10x3
Ben
- Markløft 8x3
- Calf press (på Leg press maskin) 8x3
- Seated Leg Curl (altså den "hamstring maskinen" der man dytter bena fra strakt til ca 90 graders vinkel, med motstand)
Hvis det er noen øvelser dere ikke skjønner hva er, som dere kan et bedre (norsk) navn på, si ifra!
Har jeg mye å tjene på å trene mer?

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat