Flytter til Bergen i August. Hvilken treningssenter finner man i nærheten av NHH?
På forhånd takk
Flytter til Bergen i August. Hvilken treningssenter finner man i nærheten av NHH?
På forhånd takk
Er treningsrom i gymsalen ved NHH, men er ikke spesielt stort. En benkpress, et knebøystativ, hantler til 40 kg, noen løs benker og en del maskiner.
Eller så har du Vektertorget, men da må du inn til sentrum.
Dersom du har tenkt å bruke nokon få kroner ekstra på velvære så foreslår eg Sats. Sats Sandviken (i nærheten av NHH og er ganske bra, pluss at eg er går der!). Her er det ikkje stappa fult heller. I helgene er det feks meget behaglig her. Litt større trøkk kvardager etter sommer + jul kl 18 til 20, men går greit då også. Ligger du med 20-30 kr ekstra får du tilgang til alle Sats sentrene i bergen, med muligheter for klatring, squash, svømming trur eg.
Eit par minus er det dog på Sats Sandviken, kun manualer til 38kg, kun ein fribenk, kun eit knebøystativ (fri).
"Går det så går det. Går det ikke, så går det over."
Lemkuhlhallen ligger ca 50 meter fra hovedbygningen på NHHhar du treningskort der kan du også trene på Vektertorget inne i sentrum, og på to andre treningssentre midt i sentrum + på Fantoft.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Vektertorget er det desidert beste.
'Feo, Fuerte y Formal'
Ulempen er at VT kan bli smertelig varmt fra Mai til September. Særlig hvis det er mange folk der. Men kort på SiB er å anbefale
Har blitt faen så positiv at det er kvalmt