Hei!
Noen som vet om noe treningssenter i Alanya, Tyrkia? Skal snart på ferie dit.
Hei!
Noen som vet om noe treningssenter i Alanya, Tyrkia? Skal snart på ferie dit.
-Tummen
Haha holy shit, alt er ROSA!
Det er treningssenter i kjelleren på det hotellet jeg bodde på i Alanya , husker ikke hva det heter men jeg har nok postet navnet her på forumet engang så det er vel søkbart
Noe feil på de bildene, trodde alle tyrkere trente i jeans jeg.
Det er svindyrt å trene på Toms. Husker vi tenkte å stikke innom men droppa det pga pris. Restituerer ikke noe når man er der uansett, så hvis det er litt pump før du går i bar overkropp i gatene du er ute etter så kommer du like langt med litt pushups på hotellrommet
Mange hoteller der har et dårlig gym i kjelleren. Der vi bodde var det et slitent multiapparat men det holder jo hvis målet er det som jeg nevnte.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Ta deg et par friuker![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Jeg tror Tummen har hatt endel ferieuker fra treninga i det siste...Han skal vel til Alanya pga gutta boys tror jeg: Andre homser der ute??
En fantastisk tråd!
Ikke la pc'n være logga på Fitnessprat hvis dere har besøk av HITFrank, gutter! hehe
Joa, etpar friuker er sikkert fint, men jeg har trent bra det siste halvåret og føler meg mye bedre hvis jeg får inn ei økt eller to i løpet av uka. Skal ikke på noen "dritings-hver-dag-ferie" uansett, heller ta det med ro og slappe av i sola. Har skvisa inn noen treningsøkter på de siste 3-4 feriene jeg har vært på, og føler meg 1000x bedre både når jeg er der og når jeg kommer hjem igjen.
Stikker nok innom dette rosa gymmet og sjekker det ut, takk for tipset
Tar gjerne imot flere tips hvis noen vet om noe. Kan gjerne være litt utafor byen, da vi har både scooter og bil der nede.
-Tummen