Viser resultatene 1 til 44 av 44

Tråd: Treningssenter i Bergen

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002

Treningssenter i Bergen

Hei.

Flytter til Bergen denne uken og kommer til å bo på Minde rett ved siden av jobben. Madammen kommer etter utover høsten en gang og vi ordner oss sikkert noe nytt etterhvert. Uansett trenger jeg en plass å trene i høst, gjerne så nærme Minde som mulig (gull om jeg kan gå/løpe/sykle dit på kort tid). Tips om hvilke alternativer jeg har?

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Den einaste plassen som kvalifiserer til å bli omtalt som gym i bergen er vektertorget. Det tar 15 minutter på sykkel frå minde. Det er det best utstyrte i bergen og det billigste.
    'Feo, Fuerte y Formal'

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Fantoft er nærmere og da kan du trene på vektertorget også på samme kort. Så gå for SiB
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Fantoft er nærmere og da kan du trene på vektertorget også på samme kort. Så gå for SiB
    Hvor langt unna Minde er det? Og må man være student for å trene der?

Ble medlem
    11-2002
    Bumper litt her jeg. Etter litt research ser det ut som at dette er det treningssenteret nærmest meg:
    Xanadu Sportsenter AS
    Garvergaten 15
    5054 Bergen
    http://www.sprekogblid.no/danmarksplass/index.php

Noen som har trent her?

Andre aktuelle sentre ligger i sentrum alle sammen ser det ut til. Og jeg antar de er stappfulle ettermiddag/kveld på hverdager?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Det nærmeste er haukelandshallen. Du må melde deg inn i Bjørgvin styrkeløftklubb først. Førsteklasses utstyr for løft med stang og hantel, men 0 maskiner. 200kr i året og eget nøkkelkort. Tror det er 300m å gå.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Det nærmeste er haukelandshallen. Du må melde deg inn i Bjørgvin styrkeløftklubb først. Førsteklasses utstyr for løft med stang og hantel, men 0 maskiner. 200kr i året og eget nøkkelkort. Tror det er 300m å gå.
    Hørtes ikke så veldig dumt ut, men jeg skulle gjerne hatt en mølle og noen maskiner og greier, slik som de typiske senterene har. Hva er å anbefale i sentrum da? Hvordan er f.eks. vektertorget?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    sprek og blid bør du holde de gunna, de ter mannskit. Vektertorget er godis. Nesten alt du trenger av utstyr, mykje bra høns og bra miljø.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det er mange gode Sprek og Blid sentre, de er bare ikke lokalisert midt i Bergen.

Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    sprek og blid bør du holde de gunna, de ter mannskit. Vektertorget er godis. Nesten alt du trenger av utstyr, mykje bra høns og bra miljø.
    Men er ikke en slik plass stappfull ettermiddag/kveld så man må stå i kø for hver øvelse man skal ta?

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    halve fp trener vel på vektertorget snart. vio og andre whiner over at det er mye folk der, men jeg synes det går helt smudly hittil ihvertfall. blir gjerne verre utover høsten. helt supert på vektertorget hittil ihvertfall, med unntak av benkene som er noe for lave.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg har vel aldri sagt at det er et problem med hvor mange som er der. HVEM som er der er et langt større problem, men det kommer seg utover høsten når bærumsfiffen og discobolerne migrerer til Smil&Løft, Svett&Blid, Brun&Bol eller hva de nå heter. Og til SIB Sentrum.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Enig med Vio her, dei kjem i puljer og stikk etter ein måned. Dei er vel lei av at ein halvfeit Tuba stønner og løfter i nærleiken.
    Skulle gjerne hilst på PRZ eingang, men han klarer å unngå meg.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Enig med Vio her, dei kjem i puljer og stikk etter ein måned. Dei er vel lei av at ein halvfeit Tuba stønner og løfter i nærleiken.
    Skulle gjerne hilst på PRZ eingang, men han klarer å unngå meg.
    Har heldigvis klart å unngå deg jeg også
    Du savnes Ullrich....

Er hat es nie leicht gehabt aber er hat immer gekampft

Ble medlem
    11-2002
    Men hva er forskjellen på Vektertorget og SiB sentrum?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    200 meter og 20000kg. SiB sentrum er berre åpent for studenter, og eier ikkje hantler over 16 kg eller vektskiver på meir enn 10 kg. Dei har sendt allt opp på vektertorget.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    11-2002
    Da ble det vektertorget gitt. Dårlig med høns og ingen bolere der, men det er vel mer trøkk på kveldene på hverdager antar jeg. Uansett bra med utstyr der, så dette blir nok kos. Jeg glemte å spørre på vei ut, men selger de hengelåser i resepsjonen der?

prz
    prz er aktiv nå
    Ble medlem
    05-2004
    vio: blandet deg med andre som uttalte sin frustrasjon over det isåfall
    tuba: skal røske tak i deg om du dukker opp
    guardian: ja til sistnevnte.. 50,-

Ble medlem
    11-2002
    Hvem av dere med blå og grønn t-skjorter var det som trente der i 14/15-tiden i dag da? Jeg er overbevist om at det var noen som henger her

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Noen av dere nye gutter som var på Vektertorget rundt halv 6 i dag?? Følte meg jæævlig beglodd i garderoben av en litt småstor herremann...

TEAM BODYTECH

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Kanskje en av knebøy-gutta?
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Kanskje en av knebøy-gutta?
    nei, de kjenner jeg igjen med engang..

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    11-2003
    Kanskje en anonym Fitnessprater? Er det noen i Bergen du ikke har møtt? Hver gang noen stirrer på meg i Oslo mistenker jeg dem for å være HIT!

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Jeg er vel den av de "aktive" fp'erene som har møtt færest Bergens boende FPere..

Dessuten er jeg mer vant til nå at folk kjenner meg igjen fra når jeg jobbet i utelivet hehe..

TEAM BODYTECH

prz
    prz er aktiv nå
    Ble medlem
    05-2004
    kan avskrive meg, var der først i 20:30 tiden i dag...

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    En time etter jeg gikk ja..

Jeg er der imorgen mellom 10-12 om noen FP folk skal ned på den tiden

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    11-2002

Angry

Fy faen. I dag ble jeg faktisk frastjelt et par vintersko fra garderoben mens jeg var inne og trente, på vektertorget. Må ha skjedd mellom 20:15 og 21:15 en gang. Jeg låste inne sekk og alt mulig i skap, men jakke og sko var klissblaute så jeg lot jakka henge og skoa stå til tørk. Og så er det en smålig jævla tosk som sannsynligvis har lagt de i bagen sin og stukket av.

Er vel på eget ansvar om jeg oppbevarer noe i garderoben, men jeg trodde virkelig ingen skulle gidde å stjele et par blaute sko. Håper bare jævelen er så dum at han har de på seg en gang han drar på trening i løpet av vinteren og jeg treffer på han.

Om noen skulle legge merke til en tosk med et par relativt nye (de er lite brukt og ser nesten ny ut) Nike vintersko i semsket skinn så tips meg!

Ble medlem
    11-2003
    Sikkert Vio

Ble medlem
    11-2002
    Apropos Vio, jeg er helt sikker på at han var der og trente nettopp. En høy tulling med et pølseskinn av en Under Armour-trøye sammen med en annen jævla sterk fyr med briller i grønn t-skjorte. Hvem av dere her inne var det?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Det var meg og Vio. Eg er han lille runde og Vio er han som er kledd som Keiko.
    Vi var faktisk på jakt etter deg i 20 minutter etter at han i resepsjonen sa at du var der. Det var ein del der nede som passet beskrivelsen han gav, men ingen ville innrømme noko.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    11-2002
    Så dere står i ledtog med han i resepsjonen altså! Og hva slags beskrivelse ga han? "Tulling med rar dialekt"?. Jeg holdt jo faktisk på å gå rett på deg da jeg var ferdig å trene, på vei ut av lokalet og inn i gangen til garderobene der. Hadde på meg rød treningsgensergreier og shorts. Gjemte meg stort sett med manualene og apparatene i dag, var så fullt med stengene, og så måtte jeg snike litt på avstand så dere ikke skulle tro jeg var homo.

Ble medlem
    11-2003
    Så søtt dette er! Hvorfor ikke bare si "hei"?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Aha, kanskje du tør å hilse på neste gang. Beskrivelsen var veldig difus. Han i resepsjonen er aktiv på fp, så vi står i ledtog.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    11-2002
    Hva faen, jeg var jo langt fra sikker på om det kunne være Vio, så det hadde virket litt rart om jeg spurte og tok feil. Hvem var han i resepsjonen da? Velbygd han også såvidt jeg kunne se. Men Vio må jo være god for en del $$ siden han bruker Under Armour-trøyer og sannsynligvis må klippe de opp for å få de av seg?

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Det er berre å sei hei, me er ikkje så skumle. Han i resepsjonen er greit bygd og ein kjernekar. Når han er på jobb bruker eg 30 minutter lenger på trening pga obligatorisk skitpreik.
    'Feo, Fuerte y Formal'

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Så søtt dette er! Hvorfor ikke bare si "hei"?
    De gjør det også. Av og til.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Av og til? Vi tar imot alle fp-ere med åpne armer. Etter å ha sjekket at dei ikkje lyg om vektene på loggen sin.
    'Feo, Fuerte y Formal'

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Nei ikke sånn Av og til har FP-mennesker kommet bort for å si hei (sånn som deg) og av og til skuler de bare bort i bakgrunnen

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jasså, dette var litt av en orgie i ukvemsord guardian. Men husk at en gang vil det være oss to alene i garderoben, and your ass will be mine!

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg syns du var HOT i den UA-skjorta jeg vio

Ble medlem
    11-2002
    I dag observerte jeg vio inne på jenterommet. Jeg vet ikke helt hva som foregår der inne siden jeg ikke har tørt å gå inn, men alle aerobics-jenter bruker å strømme inn dit har jeg sett. Da jeg gløttet inn her en dag så det ut som de lå på matter, tjukkaser, etc. og koste seg og ruller slike medisinballer frem og tilbake mens de med ujevne mellomrom løftet en fot eller en arm i været som en slags øvelse. Knising og diskusjon av The L Word forekom også. Var det dette du gjorde der inne i dag, vio?

Og så til UA-skjorten. Jeg synes også den var ganske deilig, og vio er en stor jævel, og hadde jeg hatt en slik kropp hadde nok jeg også ikledd meg noe sånt.

Ble medlem
    11-2003
    Dette begynner å bli pinlig, nå må du gå og hilse på neste gang

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    I dag var det ikke UA. Jeg var fasjonabelt antrukket i en gummiaktig bryterdrakt. På ett tidspunkt vurderte jeg dessuten å paradere litt i Titan F6-Tornado-skjorten som gir meg zoombiearmer og blå hals!

Inne på klatrerommet forøvrig, er det turnringer fra taket. Disse kan man ta hangups etter.. eller dips og pushups, slik jeg gjorde for oppvarming. Det er også et vertikalt situpsstativ der, så kan du trene magen slik rocky gjorde i låven.

Du har sikkert ikke noe å tape på å si hei. Jeg er viden kjent for å være uoppmerksom på trening og har en tendens til å glemme alle de første 1-2-10 gangene. Du gikk glipp av prz også!

Ble medlem
    11-2002
    Jeg hadde egentlig tenkt å trene meg opp i det skjulte før jeg identifiserer meg selv, så slipper jeg at de ler av meg og erter meg fordi jeg er så svak. Har regnet ut at vi kan hilse på hverandre om ca. 7-8 år hvis jeg vier livet mitt til trening og du slutter å trene.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.