Hva anbefales?
Knebøystativ, en ordentlig benk og skiver med standard diameter er obligatorisk, alt annet er en bonus (som for eksempel lov til å bruke magnesium)
Hva anbefales?
Knebøystativ, en ordentlig benk og skiver med standard diameter er obligatorisk, alt annet er en bonus (som for eksempel lov til å bruke magnesium)
Praktisk talt samme sted. Uansett verdt en omtur for å trene med Hulken!
Haha! Nå skulle Tivoli hørt deg! Dette blir ban!
Om jeg først skal forlate sentrum finner jeg heller en styrkeløftklubb. Men takk for innspill![]()
Wtf skulle du ikke bli med på SIS? Trodde vi hadde en treningsdate jeg. Det blir mye adm å dra til City.
I sentrum har du Elixia og Sats. Har ikke vært på noen av dem.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Elixia er vel hakket bedre en Sats, selv om de har litt rotete og liten frivektområde.. men er jo 215 for drop-in.. vært der en gang da fikk jeg treningskort på comfort-hotellet som ga meg gratis trening der.. ( egentlig 80,-?)
.......................................R.I.P..........................................
Er du i Stavanger kun for å møte Lean&Fin?
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Lander i stavanger klokken seks. + tiden det tar å komme seg inn fra sola og på trening.
Vio: Såklart!
Mer at det er det tidligste tidspunktet. Aner ikke når de stenger der jeg.
Blir i såfall i tidsrommet 16-18 (onsdag) før jeg reiser videre.
210 kr for drop in er så uaktuelt at jeg får vondt. Da setter jeg meg heller på bussen til SiS og trener alene![]()
Jeg tror dere møtes å harr: sex.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Kl 16 på onsdag hadde jo vært perfektJeg har sånn vennekort greie så du får gratis drop-in (tror jeg, skal dobbeltsjekke de kortene)
koster mer med buss tur retur+drop-in på sis en 215,- på elixia.. er syk drop-inn pris på sis også godt over hundre peng mener jeg å huske
Jøss, drop in pleier da ikke være mer enn 50-60 kr på studentstedene. Fysj.
12 minutt på tog alla 25kr pr vei(eller noe i den duren) og 5 minutt gåtur, så er du på city gym da, koster deg INGENTING å trene
Bare si jeg sa du kom
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Du spør jo ikke om dropinn, bare spør om du kan ta en prøvetime for å sjekke hvordan studio er.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Om du er kresen på utstyret, litt gjerrig og vil ha en pause fra FP-erne, drar du til Bjørns gym. Stavanger styrkeløftklubbs tilholdssted. Drop in koster kr. 70,-.
Er du mer sosial, stikker du opp på SiS, og trener med oss kule. Litt mer disco utstyr, men en håndfull godkjente Eleiko-skiver. SiS ligger forøvrig i gangavstand fra Stavanger sentrum.
You ran a marathon? That's cute …
Jeg har sett på kart hvor SiS ligger. Dere lurer ikke meg![]()
Din latsabb! Jeg har gått den distansen flere ganger i vinter. Men bare fra SiS til Stavanger.
Eller hva om vi tar en treningssamling på Bjørns gym hele FP-gjengen?
5 km å gå er litt når man ikke tar med seg joggesko :P
Planen er å stille på SiS klokken 15.30-16.00tiden onsdag, om jeg får tid til det. Så blir det heller trening på jobb i morgen![]()
Da treffes vi kanskje i døren når du er på vei ut.![]()
hvis du går av flybussen ved madlatorget så er det vel ikek så langt å gå til SiS