Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Treningssenter på Geilo

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25

Treningssenter på Geilo

Jeg havner etter alt å dømme i praksis på Geilo og må finne meg et sted å trene der.. Noen som bor der som vet om noen duganes plasser ?

Superior newbie thegreatone sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Du kan ihvertfall kjøre kardio på ski... . Ellers, vet jeg ikke om noe gym der.

Udefinert Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Det finnes et 'moderne treningsstudio' på Vestlia Spa og Fitness.
    184 cm
    91 kg
    20 år

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Goliat Vis post
    Det finnes et 'moderne treningsstudio' på Vestlia Spa og Fitness.
    Takk, men 550,- var litt mye.. Vet ikke om noen andre mindre gym i nærheten. Nå er jo ikke Geilo stort men..

treningsnarkoman Talita sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    enig i at 550 er drøyt, gruer meg litt til når jeg flytter til oslo... per idag har jeg liksom 2 trening abbonent og betaler mindre for de to enn hva jeg ville betalt i mnd for elexia eller sats i oslo - helt syke priser. men må nok invistere i medlemskap noe sted, lar ikke kroppen forfalle bare for at noe er dyrt
    Pain is just weakness leaving the body!

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Talita Vis post
    enig i at 550 er drøyt, gruer meg litt til når jeg flytter til oslo... per idag har jeg liksom 2 trening abbonent og betaler mindre for de to enn hva jeg ville betalt i mnd for elexia eller sats i oslo - helt syke priser. men må nok invistere i medlemskap noe sted, lar ikke kroppen forfalle bare for at noe er dyrt
    Prisene varierer jo veldig i Oslo. Du 'må' ikke ha Gullmedlemskap på Elixia inkl. badstu & solarium. Om du er student er det i tillegg mange gode avtaler.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Ser ut som det blir 2,5 lange måneder på Geilo da.. Godt jeg har mye pensum og tv-serier å pløye igjennom

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Hva skal du jobbe med og hvem for? Kanskje de har en avtale med gymmet slik at du får en rabatt?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Hva skal du jobbe med og hvem for? Kanskje de har en avtale med gymmet slik at du får en rabatt?
    Studerer ergoterapi og skal ha praksis i fysio- ergoterapi tjenesten er oppe.. De har helt sikkert et lite styrkerom eller noe sånt.. Hvis ikke får jeg bruke kreativiteten, løfte på steiner i fjellet eller noe.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen Vis post
    Studerer ergoterapi og skal ha praksis i fysio- ergoterapi tjenesten er oppe.. De har helt sikkert et lite styrkerom eller noe sånt.. Hvis ikke får jeg bruke kreativiteten, løfte på steiner i fjellet eller noe.
    Så har de helt sikkert gode avtaler med gymmet. Ta en telefon og forhør deg før du reiser.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.