Jeg har ikke oversikt, hva er det å velge mellom?
Jeg har ikke oversikt, hva er det å velge mellom?
Sportsklubb vest er en mulighet.
Hvor ligger det? Er det å anbefale?
Elixia colosseum, friskis og svettis colosseum, sats majorstua, sats sjølyst. etc.
Elixia Colossesum ftw. Stort utvalg i frivekter, masse nautilus maskiner + masssssssse annet.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Majorstuen? Tenkte mer på Frogner-området, jeg. Omtrent priset som Sats, da. Er Elixia generelt en bedre kjede?
Inntrykket mitt er at elixia er en bedre kjede enn sats. Jeg har kun trent på sats så jeg kan jo ikke si for sikkert, men hvis de flesker opp nautilus-maskiner så er det absolutt ikke noe kimse av.
Trikke tilgangen fra frogner til majorstuen er jo heller ikke dårlig er ikke snakk om lange tiden før du er der.
Uteliv, inneliv eller underliv?
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Hehehe, en såkalt minusmillionær altså
Men skulle tro at selv med boliglånet(?) så skulle du ha nok peng til både det ene og andre som siving?![]()
![]()
Hvis ikke så tror jeg at jeg bare slutter på gløs, brenner bøkene, og blir f.eks gruvearbeider på svalbard isteden, de tjener visst 7-800K ETTER skatt og jobber 14 dager på og 14 av. Hehe![]()
![]()
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
det klart billigste alternativet er Friskis og svettis. ligger et steinkast unna elixia Colosseum. de har jo alt du trener, men ikke nautilus-maskiner. Koster vel 2000-3000 i året.
hahahaa. navnet er kokos, men stedet er brukbart.
Navnet appelerer ikke akkurat til en hardc0re kroppsbygger i det europeiske toppsjiktet som meg
Trener der og på elixia lambertseter ja.
Koster vel 560,- pr mnd el noe (er ikke sikker, jeg har annen pris pga jeg har vært medlem på elixia i mange, mange år), så koster det 570,- for premium medlemskap som vil si at du kan trene på alle elixiaene.
Det tar ca 6 min med trikk fra solli plass til colosseum på majorstua, så om du bor nære trikken er det ikke noe stress.
Ellers koster det ca 36,- (inkl elixia rabatt på 25%) å stå en time i parkeringshuset der med bil.
Har aldri trent på sats så kan ikke si noe om det, men har inntrykk av at det er særdeles mindre hardcore (les: mindre frivekter og mindre tilrettelagt for kroppsbygging kontra mosjonering).
Hvordan er det med studentrabatt på elixia? hva blir det i mnd'en da?
Vet ikke. Ring og hør, eller prøv www.elixia.no
Litt kjipt å måtte ta trikken for å trene, synes jeg. En av fordelene med å bo sentralt, er å kunne gå til og fra treningssenteret. Tror jeg derfor velger Sats ved Aker Brygge eller Nationaltheateret i stedet for, men skal ta en tur innom Elexia likevel for å undersøke![]()
Ikke velg sats nationaltheateret, ikke nok utvalg av maskiner eller manualer, masse mennesker hele døgnet, veldig lite, kø på maskinene og generellt sett masse mennesker som har en veldig alternativ måte og trene på.. de står og sveiver med armene og gjør generellt sett mye rare bevegelser slik at det er vanskelig og ikke bryte sammen i latter under ett sett.. Heller aker brygge, selv om de har litt eldre maskiner har de mange og senteret er stort.
Sats på aker brygge er litt små-hardcore, det ligger jo tross alt under bakken.
Sats på national er jo innehaver av norges minste garderobe.
Karl johan fitness for øyeblikket. Billig og greit alternativ.
Gymleco maskiner og nøkkelkort ordning.
Hvordan er Sats på Sjølyst? Har fått inntrykk av at dette er det beste og største Sats-senteret, og så også at de hadde åpen til 23.30 på hverdager.
It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
- Mike Mentzer
http://www.mikementzer.com
http://www.i-a-r-t.com