Jeg mente det litt
små-ironisk men samtidig seriøst.
Jeg vil ikke dømme studioet for jeg har aldri trent der, og i realiteten finner jeg ikke noe annet negativt enn at det er langt unna huset mitt. Tror det er høyt nivå der, og utrolig mye å lære av samtlige medlemmer.
Men her er historien. Jeg var ute på Aker Brygge med en venn. Dette var på dagtid. Vi var med noen jenter, som hovedsaklig inntil da var kjenninger av vennen min. Hun ene er ekskjæresten til kar som viser seg å være en tanke spesiell. Jeg tar en telefon, mens vennen min snakker med hun ene.
Plutselig kommer det en kar som brøler et eller annet uforklarlig så angriper han vennen min. Han tar kvelertak på vennen min og dytter han opp mot en vegg. Jeg brøler "stopp", karen reagerer ikke. Deretter hopper jeg på han og legger han i bakken. Det viser seg at karen er någelunde sterk, og jeg får meg en liten overaskelse. Vi slåss litt på bakken før vi reiser oss, der fortsetter vi, heldigvis mest med kvelertak og ikke slag mot ansikt eller lignende. Jeg sier "ro ned". Siden karen åpenbart vil gå lenger enn meg, der og da virket han som et aggressivt dyr. Deretter slår han etter meg, så jeg kneer han og slenger han i bakken. (Nødverge, heh) Da forstår jeg at vennen min og jentene har gjemt seg i hovedinngangen i et kjøpesenter. Jeg blir litt småforbannet fordi at vennen min er en feig jævel. Deretter går jeg inn med de, når karen så kommer mot oss. Så sier jeg at han burde tenke seg grundig om, fordi om han kommer inn her, da blir det hele et hakk mer alvorlig. Da gir han seg. Vi fikk videoopptak fra Securitas. Og vi hadde flere vitner. Vi ringte Politiet, som brukte lang tid på å svare og kjørte en attitude som virket mer ala "slutt å syte". Politiet forklarte at han var en kjenning og at han blandt annet dealet juice, heh. Desverre kom han seg unna, så de fikk ikke stoppet han, det sa de. Vi anmeldte det aldri, fordi at Politiet ga oss direkte avslag da vi kom for å anmelde forholdet. Årsaken var "for lite ressurser". Deretter fortsatte Poltimannen på stasjonen å surfe rundt på nettet, og hentet en til kaffe..
Så slik er det. Men er
godt mulig at jeg vil stikke og ta meg en økt på 24 Fitness en gang 
Bildet jeg fikk basert på denne erfaringen var at
det var lavlivskriminelle tapere som trener på 24, men selvfølgelig er det kun en liten andel. Men trenger ikke slike folk i livet mitt i utgangspunktet.
Trenger derimot folk jeg kan lære av i livet mitt, de finnes også på 24, spesielt når vi snakker om kosthold og trening, det er jeg ganske sikker på.