Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: Treningssenter... Where to go?

Medlem Poppie sin avatar
    Ble medlem
    12-2005

Treningssenter... Where to go?

Hei!
    Fra februar flytter jeg til Vika i Oslo og må finne meg nytt treningssenter. Skal jobbe på Majorstuen og bo ca.ved Solli Plass.. Hvor anbefaler DU at jeg begynner å trene, og hvorfor? Er ikke såå fan av SATS/Elixia. Liker litt hardcore treningssentre..

Noen gode forslag?
    "Ingen fugl flyr for høyt
    om den flyr på egne vinger."

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Poppie Vis post
    Hei!
    Fra februar flytter jeg til Vika i Oslo og må finne meg nytt treningssenter. Skal jobbe på Majorstuen og bo ca.ved Solli Plass.. Hvor anbefaler DU at jeg begynner å trene, og hvorfor? Er ikke såå fan av SATS/Elixia. Liker litt hardcore treningssentre..

Noen gode forslag?
    Mener at det er noe ala Technogym eller Gold som er nyåpnet nedi der. FriskisOgSvettis er ikke noe hardcore, men er værtfall bedre pris en Elixia/SATS. Kommer ikke på så mye mer hardcore i Oslo enn Harald's gym,24Fitness(som jeg personlig har noe imot). Er virkelig mangel på hardcore gym i Oslo, eller så er jeg bare uinformert.

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    24 fitness!!!!!!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Medlem Poppie sin avatar
    Ble medlem
    12-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Elonar Vis post
    24 fitness!!!!!!
    Er det midt på Karl Johan? Er det som navnet, åpent 24 timer i døgnet?
    "Ingen fugl flyr for høyt
    om den flyr på egne vinger."

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Nei, åpent fra seks til midnatt
    http://www.dingsekongen.no

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Jeg foreslår at du melder deg inn i det studioet som ligger desidert nærmest bostedet ditt. Jeg vurderte også et hardcore-studio i en annen bydel, men en busstur eller gåtur er ofte nok til at man lar vær å trene de dagene man har litt dårlig tid.

Bronse Member Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dave Tate Vis post
    Mener at det er noe ala Technogym eller Gold som er nyåpnet nedi der. FriskisOgSvettis er ikke noe hardcore, men er værtfall bedre pris en Elixia/SATS. Kommer ikke på så mye mer hardcore i Oslo enn Harald's gym,24Fitness(som jeg personlig har noe imot). Er virkelig mangel på hardcore gym i Oslo, eller så er jeg bare uinformert.
    Hva har du, personlig, i mot 24Fitness?
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kryor Vis post
    Noen bråka med en kompis av han utafor der!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kryor Vis post
    At det er, sitat: "rett ut hvis du boler".

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Poppie Vis post
    Hei!

Noen gode forslag?
    SATS solli plass. Ikke spesielt hardcore, men funker faktisk veldig greit. Sjekk det ut før du tar et valg i hvert fall.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Jeg mente det litt små-ironisk men samtidig seriøst. Jeg vil ikke dømme studioet for jeg har aldri trent der, og i realiteten finner jeg ikke noe annet negativt enn at det er langt unna huset mitt. Tror det er høyt nivå der, og utrolig mye å lære av samtlige medlemmer.

Men her er historien. Jeg var ute på Aker Brygge med en venn. Dette var på dagtid. Vi var med noen jenter, som hovedsaklig inntil da var kjenninger av vennen min. Hun ene er ekskjæresten til kar som viser seg å være en tanke spesiell. Jeg tar en telefon, mens vennen min snakker med hun ene.
    Plutselig kommer det en kar som brøler et eller annet uforklarlig så angriper han vennen min. Han tar kvelertak på vennen min og dytter han opp mot en vegg. Jeg brøler "stopp", karen reagerer ikke. Deretter hopper jeg på han og legger han i bakken. Det viser seg at karen er någelunde sterk, og jeg får meg en liten overaskelse. Vi slåss litt på bakken før vi reiser oss, der fortsetter vi, heldigvis mest med kvelertak og ikke slag mot ansikt eller lignende. Jeg sier "ro ned". Siden karen åpenbart vil gå lenger enn meg, der og da virket han som et aggressivt dyr. Deretter slår han etter meg, så jeg kneer han og slenger han i bakken. (Nødverge, heh) Da forstår jeg at vennen min og jentene har gjemt seg i hovedinngangen i et kjøpesenter. Jeg blir litt småforbannet fordi at vennen min er en feig jævel. Deretter går jeg inn med de, når karen så kommer mot oss. Så sier jeg at han burde tenke seg grundig om, fordi om han kommer inn her, da blir det hele et hakk mer alvorlig. Da gir han seg. Vi fikk videoopptak fra Securitas. Og vi hadde flere vitner. Vi ringte Politiet, som brukte lang tid på å svare og kjørte en attitude som virket mer ala "slutt å syte". Politiet forklarte at han var en kjenning og at han blandt annet dealet juice, heh. Desverre kom han seg unna, så de fikk ikke stoppet han, det sa de. Vi anmeldte det aldri, fordi at Politiet ga oss direkte avslag da vi kom for å anmelde forholdet. Årsaken var "for lite ressurser". Deretter fortsatte Poltimannen på stasjonen å surfe rundt på nettet, og hentet en til kaffe..

Så slik er det. Men er godt mulig at jeg vil stikke og ta meg en økt på 24 Fitness en gang
    Bildet jeg fikk basert på denne erfaringen var at det var lavlivskriminelle tapere som trener på 24, men selvfølgelig er det kun en liten andel. Men trenger ikke slike folk i livet mitt i utgangspunktet.

Trenger derimot folk jeg kan lære av i livet mitt, de finnes også på 24, spesielt når vi snakker om kosthold og trening, det er jeg ganske sikker på.

Ble medlem
    09-2004
    Ta deg en trening der, variert typegalleri finner man på alle treningsentre. Forøvrig kan han ikke ha vært medlem på 24fitness, det er ikke lov å bruke steroider der, det har jeg hørt på radio.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Ta deg en trening der, variert typegalleri finner man på alle treningsentre. Forøvrig kan han ikke ha vært medlem på 24fitness, det er ikke lov å bruke steroider der, det har jeg hørt på radio.

Litt tuklete å møte på karen der da, blir sikkert en fin trening, men blir mer kampsport relatert enn styrkerelatert.

Dette med steroider og 24 er jo bare en offentlig formalitet, selvfølgelig gir de F i om du bruker det, så lenge du ikke driver salg og distribusjon i lokalene deres. Er kun et salgstriks for å hore til seg flere kunder, det med at de "forbyr" steroider i mediene.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg mente det litt små-ironisk men samtidig seriøst. Jeg vil ikke dømme studioet for jeg har aldri trent der, og i realiteten finner jeg ikke noe annet negativt enn at det er langt unna huset mitt. Tror det er høyt nivå der, og utrolig mye å lære av samtlige medlemmer.

Men her er historien. Jeg var ute på Aker Brygge med en venn. Dette var på dagtid. Vi var med noen jenter, som hovedsaklig inntil da var kjenninger av vennen min. Hun ene er ekskjæresten til kar som viser seg å være en tanke spesiell. Jeg tar en telefon, mens vennen min snakker med hun ene.
    Plutselig kommer det en kar som brøler et eller annet uforklarlig så angriper han vennen min. Han tar kvelertak på vennen min og dytter han opp mot en vegg. Jeg brøler "stopp", karen reagerer ikke. Deretter hopper jeg på han og legger han i bakken. Det viser seg at karen er någelunde sterk, og jeg får meg en liten overaskelse. Vi slåss litt på bakken før vi reiser oss, der fortsetter vi, heldigvis mest med kvelertak og ikke slag mot ansikt eller lignende. Jeg sier "ro ned". Siden karen åpenbart vil gå lenger enn meg, der og da virket han som et aggressivt dyr. Deretter slår han etter meg, så jeg kneer han og slenger han i bakken. (Nødverge, heh) Da forstår jeg at vennen min og jentene har gjemt seg i hovedinngangen i et kjøpesenter. Jeg blir litt småforbannet fordi at vennen min er en feig jævel. Deretter går jeg inn med de, når karen så kommer mot oss. Så sier jeg at han burde tenke seg grundig om, fordi om han kommer inn her, da blir det hele et hakk mer alvorlig. Da gir han seg. Vi fikk videoopptak fra Securitas. Og vi hadde flere vitner. Vi ringte Politiet, som brukte lang tid på å svare og kjørte en attitude som virket mer ala "slutt å syte". Politiet forklarte at han var en kjenning og at han blandt annet dealet juice, heh. Desverre kom han seg unna, så de fikk ikke stoppet han, det sa de. Vi anmeldte det aldri, fordi at Politiet ga oss direkte avslag da vi kom for å anmelde forholdet. Årsaken var "for lite ressurser". Deretter fortsatte Poltimannen på stasjonen å surfe rundt på nettet, og hentet en til kaffe..

Så slik er det. Men er godt mulig at jeg vil stikke og ta meg en økt på 24 Fitness en gang
    Bildet jeg fikk basert på denne erfaringen var at det var lavlivskriminelle tapere som trener på 24, men selvfølgelig er det kun en liten andel. Men trenger ikke slike folk i livet mitt i utgangspunktet.

Trenger derimot folk jeg kan lære av i livet mitt, de finnes også på 24, spesielt når vi snakker om kosthold og trening, det er jeg ganske sikker på.
    Hei Vinglepetter!

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Tenkte faktisk at noen ville si det, da jeg skrev

Ble medlem
    09-2004
    Litt tuklete å møte på karen der da, blir sikkert en fin trening, men blir mer kampsport relatert enn styrkerelatert.

Dette med steroider og 24 er jo bare en offentlig formalitet, selvfølgelig gir de F i om du bruker det, så lenge du ikke driver salg og distribusjon i lokalene deres. Er kun et salgstriks for å hore til seg flere kunder, det med at de "forbyr" steroider i mediene.
    Det var en spøk.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Er vanskelig å oppdage sarkasme/ironi over nett

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Kanskje du bare prater tull?

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003

Hva i helvete har dette med 24 Fitness å gjøre?
    http://www.dingsekongen.no

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg har vært en gang på 24Fitness og det var nok. Men jeg fikk sett Charlie Abboh hive av seg og kjøre noen poseringer. Det gjorde opp for mye. Men det var litt kjipt å da skulle hive av seg og flexe for fotografen etterpå. Følte meg enda mindre en jeg er.

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Jeg har vært en gang på 24Fitness og det var nok. Men jeg fikk sett Charlie Abboh hive av seg og kjøre noen poseringer. Det gjorde opp for mye. Men det var litt kjipt å da skulle hive av seg og flexe for fotografen etterpå. Følte meg enda mindre en jeg er.
    Er det kompleksene som gjør at du ikke vil tilbake, eller noe annet?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg eier ikke komplekser fordi jeg er mindre en en verdensmester i bygging. Men jeg har kanskje komplekser mot gammelt utstyr, trappeoppgang som lukter piss, dårlig vedlikehold, skittent og i mine øyne nasty studio.

Gladgutt! Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Hva i helvete har dette med 24 Fitness å gjøre?
    Han fyren trente på 24 fitness vell!!!! alle vet at man blir som man spis... eh der man trener!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar