Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Treningssentre i Marrakech?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30

Treningssentre i Marrakech?

Noen, plz?
    Jeg har søkt på gym osv på google, men jeg blir skremt når jeg ser at tophotellene har "Gym and spa" og "Gym with golf course" som fasiliteter. Ja, til og med "aqua gym". Når jeg googler "power lifting marrakech" finner jeg bare en kis fra usa som var styrkeløfter og hadde spist babb i afrika.
    Noen som har vært der og kan avlegge rapport?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Det ligger et gym ved siden av koranskolen nede i te rr o r street... De har endel hammer strength utstyr og de som trener der trener eksplosivt ala WSB. De bruker vester når de trener for økt belastning, ser nesten ut som de bruker dynamittgubber.

Lykke til!

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg må nok belage meg på å ta med 160kg overlast i kofferten. Dette blir dyrt!
    Tar gjerne i mot seriøse svar fra noen som har vært der. Jeg takler ikke 1 ukes fullstendig fravær fra trening. I verste fall blir det håndstående skulderpress med damen hengende over meg evt så må jeg benkpresse sengen med hele familien oppå. hehe.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Gym and Spa på hotell er da bedre enn ingenting. Har vært på en del sånne, og det funker greit. Kanskje ikke så bra muligheter for tung bøy og olympiske øvelser, men du kan i det minste få trent benk, OH-press og hanteløvelser, samt trolig dips og chins.

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Det burde være rom for å benkpresse en kamel eller to vel, bare tråkk den på hovene og dra den mot deg i en fallende bevegelse.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

pusi she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av IcaTunfisk Vis post
    Gym and Spa på hotell er da bedre enn ingenting. Har vært på en del sånne, og det funker greit. Kanskje ikke så bra muligheter for tung bøy og olympiske øvelser, men du kan i det minste få trent benk, OH-press og hanteløvelser, samt trolig dips og chins.
    Vioen trenger forsåvidt mer vekt til benk enn bøy!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.