Kan noen gi meg tips på Treningssentre i Molde?
Web adresse, gate adresse, tlf nummer?
En av delene i det minste....
Kan noen gi meg tips på Treningssentre i Molde?
Web adresse, gate adresse, tlf nummer?
En av delene i det minste....
Mvh,
Choctaw :cool:
Er noen år siden eg bodde der, men skal være eit ok studio mitt i sentrum.
Det som er mest populært er vel treningssenteret i Moldehallen
( telefonnummeret var før iallefall: 71 25 47 65). Det ligger kanskje 500m frå sentrum, og er ganske stort. Trente der når eg sjølv bodde i Molde, og var godt nøgd.
Jeg trener på treningssenteret på Moldehallen. Og er veldig fornøyd. Bare et par år siden de pusset opp for 2mill.
Ligger ca. 500m fra sentrum..litt mer kanskje. Men går buss forbi der. bergmo/nordbyen bussen bruker i underkant av 10min ut dit. Med Fugelset/kviltorp bussen må du sitte på rundt. Så tar ca. 20min..
(Styrkerommet kunne vært litt større, da det ofte kan bli litt for fullt der).
(Moldehallen koster for student: 725 første måned, deretter 325kr i månden. (halvårskort) )
Ellers så har du Sporty i sentrum. Men selv synes jeg ikke noe særlig om det studioet.
Er noe billigere enn Moldehallen da.
<3Fitnessfrøken<3
Det er veldig spørs fra hva du vil med treningen.. På moldehallen har du mange apparater som kan trene hver en muskel du vil ha trent.. men om du skal trene frivekter(som er best) så er det ikke så stor forskjell på Moldehallen og Sporty.. Har selv gått på begge to, men går nå på sporty fordi det er dobbelt så billig, og like mange frivekter, benkpresser og slikt...
bortsett fra at benkene og det meste av utstyret på sporty er slitt og kjipt. Moldehallen får nytt frivektsrom nå, + div. andre ting, samt at garderobene er blitt større. Så vil vel si Moldehallen er verdt 329kr i månden.Opprinnelig skrevet av Gullguttn
(vet det er lenge siden forrige tråd, men tenkte jeg skulle opplyse litt:P)
<3Fitnessfrøken<3
Beste løsninga er uansett å ikke flytte til/flytte fra denne drittbyen
Molde er verdens kjedligste by. sorry to say it men møringer er SÆRE
hehe, ja dem er det..
men kommer nytt gym skal åpne før jul der nå da!
som jeg tror blir veldig bra!
panatta apparater og nøkkelkort bruker som regel å bli gull!
Er jo ikke sånn at alle i Molde er sånn:P Er jo sinnsykt med glattinger i Oslo og f.eks. De finnes vel stort sett overalt? Og fjortis gangstere, (evt. wiggaz) er det vel Tr.heim som har flest av vil jeg tro..Enig i at molde er verdens kjedligste by. Den suger. Sunnmøringer er sære synes nå jeg. Ja og moldinger er ganske sære de og. Overlegne glattinger og fjortis gangsters.![]()
Jepp, og 100kg manualer har jeg hørt rykter om:P
<3Fitnessfrøken<3
blir dyre støvsamlere det da![]()